anbefal en baby alarm med billede..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2012

mika.F

som overskriften referere til, så vil jeg meget gerne høre jeres anbefalinger om baby alarmer med billede da jeg er blevet enig med mig selv om at jeg lige så godt kan have en alarm hvor jeg kan se min søn istedet for at tjekke hele tiden om han trækker vejret selvom jeg har alarm på ham.. ^^

meget gerne også pris på den du anbefaler...

på forhånd tak, og ha en god aften,

mika og liam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

mika.F

slet ingen der kan/vil hjælpe??

Anmeld

6. april 2012

Janni.

Vi har brugt en fra phillips. Den havde fint billede, dog lidt småt. Ulempen ved den er at man ikke kan indstille følsomheden på den, og den er utrolig følsom. Næsten alt gik i den når vi brugte den i barnevognen.
Et andet minus må være at det er almindelig batterier den bruger hvis du skal bruge den i barnevognen, hvilket kræver utrolig meget strøm. Det er dog kun baby enheden som skal have batterier.

Men skal du kun bruge den indenfor så er det en fin alarm.

Er lige på fra mobilen, kan smide et link senere til alarmen. Kan desværre ikke huske dens navn.

Anmeld

6. april 2012

mika.F

Janni. skriver:

Vi har brugt en fra phillips. Den havde fint billede, dog lidt småt. Ulempen ved den er at man ikke kan indstille følsomheden på den, og den er utrolig følsom. Næsten alt gik i den når vi brugte den i barnevognen.
Et andet minus må være at det er almindelig batterier den bruger hvis du skal bruge den i barnevognen, hvilket kræver utrolig meget strøm. Det er dog kun baby enheden som skal have batterier.

Men skal du kun bruge den indenfor så er det en fin alarm.

Er lige på fra mobilen, kan smide et link senere til alarmen. Kan desværre ikke huske dens navn.

havde i tankerne at den priært skulle bruges ude.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.