Barnevogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.315 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2009

KarinaIda

Hej...

Jeg har en mørkeblå barnevogn til salg.. Den har været brugt til et barn, og det er 4 år siden, så derefter har den bare stået på loftet.. Den fejler intet... Mærket kan jeg ikke svare på hvad er, da barnevognen var en jeg købte af min søster brugt fordi vi ville bruge den i dagplejen, men der bruger vi så vores egen i stedet for, så derfor sælges denne vogn...

Skal nok få lagt billeder ind, men kræver lige mit kamera virker...

Pris: 500 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

mnj1973

KarinaIda skriver:

Hej...

Jeg har en mørkeblå barnevogn til salg.. Den har været brugt til et barn, og det er 4 år siden, så derefter har den bare stået på loftet.. Den fejler intet... Mærket kan jeg ikke svare på hvad er, da barnevognen var en jeg købte af min søster brugt fordi vi ville bruge den i dagplejen, men der bruger vi så vores egen i stedet for, så derfor sælges denne vogn...

Skal nok få lagt billeder ind, men kræver lige mit kamera virker...

Pris: 500 kr

hejsa

jeg ville da godt se de billeder af vognen

hilsen mette

Anmeld

4. juni 2009

KarinaIda

mnj1973 skriver:

hejsa

jeg ville da godt se de billeder af vognen

hilsen mette

Hej Mette. Har glemt og rette prisen på barnevognen, den er steget til 700 nu, fordi vi selv har været ude og investere i ny madrasse, regnslag og hjul til den.. Så ved ikke om du stadig er interesseret, men ellers skal jeg nok ligge billeder ind af den...

Mvh Karina

Anmeld

6. juli 2009

mnj1973

KarinaIda skriver:

Hej Mette. Har glemt og rette prisen på barnevognen, den er steget til 700 nu, fordi vi selv har været ude og investere i ny madrasse, regnslag og hjul til den.. Så ved ikke om du stadig er interesseret, men ellers skal jeg nok ligge billeder ind af den...

Mvh Karina

hej igen

jeg vil stadig gerne se billeder af vognen hvis du stadig har den

hilsen mette

Anmeld

6. juli 2009

KarinaIda

mnj1973 skriver:

hej igen

jeg vil stadig gerne se billeder af vognen hvis du stadig har den

hilsen mette

Hej Mette. Det har jeg. Jeg tager billeder af den imorgen og sender dig. Men kan du ikke lige sende mig en mail jeg kan sende billederne til? Mvh Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.