Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
faster. Blev faster i lørdags til en dejlig lille pige Hun er bare SÅ lækker. <3 Og så på terminsdagen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aprilmor11 skriver: faster. Blev faster i lørdags til en dejlig lille pige Hun er bare SÅ lækker. <3 Og så på terminsdagen.
Stort tillykke.....
Jeg håber også på at få en titel en dag, mon ikke min søster vil gøre mig til moster
Tillykke
Det glæder jeg mig også til at blive om nogle år (min bror er kun 18 )
Dot D skriver: Stort tillykke..... Jeg håber også på at få en titel en dag, mon ikke min søster vil gøre mig til moster
Mange tak Ja det er bare så dejligt med sådan titel
Stort tillykke! Glæder mig også til at blive faster en gang om mange år (Mine brødre er kun hhv. 19 og 15).. (:
Maja_4000 skriver: Tillykke Det glæder jeg mig også til at blive om nogle år (min bror er kun 18 )
Mange tak Vi starter meget tidligt i vores familie. Jeg og min yngste storebror vi er sene ude ( jeg var 21, fødte 12 dage før jeg blev 22, og min bror er 24 ) ellers så har de alle været mellem 16 og 18 Så hvis han er i et fast forhold og har været det længe og er lidt skruk og kæresten også, kan det være at der sker hurtigere end forventet
Aprilmor11 skriver: Mange tak Vi starter meget tidligt i vores familie. Jeg og min yngste storebror vi er sene ude ( jeg var 21, fødte 12 dage før jeg blev 22, og min bror er 24 ) ellers så har de alle været mellem 16 og 18 Så hvis han er i et fast forhold og har været det længe og er lidt skruk og kæresten også, kan det være at der sker hurtigere end forventet
Han har endnu ikke haft en kæreste - Ikke en som vi har fået lov at møde i hvert fald Så jeg tror der er lange udsigter
Jeg var selv 21 da jeg blev mor :b
M (: skriver: Stort tillykke! Glæder mig også til at blive faster en gang om mange år (Mine brødre er kun hhv. 19 og 15).. (:
Mange tak Det skal nok komme. Lige pludselig. Men det er en fantastisk titel.
Maja_4000 skriver: Han har endnu ikke haft en kæreste - Ikke en som vi har fået lov at møde i hvert fald Så jeg tror der er lange udsigter Jeg var selv 21 da jeg blev mor :b
Ja så er der nok lange udsigter. Jeg drømmer om at blive mor til nummer 2, men det kræver lige en mand, så der er også lange udsigter. Så skal vi ikke have ondt af hinanden.
Tillykke med den fine titel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128