Bliver han kvalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Anonym trådstarter

Hello girls

Min søn putter sit hoved helt ind til bamserne i hans tremmeseng, han har virkelig hovedet begravet i bamserne - har været henne og rykke ham lidt ned i sengen men han rykker sig op igen. Kan han blive kvalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Maja_4000

Hvor gammel er han ?

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Hvor gammel er han ?

6 mdr og 3 uger. 

Anmeld

4. april 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

6 mdr og 3 uger. 

Hvis han kan vende sig fra mave til ryg , ville jeg ikke være bekymret .. Så er han jo stærk nok til at flytte sig væk

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Hvis han kan vende sig fra mave til ryg , ville jeg ikke være bekymret .. Så er han jo stærk nok til at flytte sig væk

Det kan han ikke endnu, men han vrider sig helt om på siden i tremmesengen, for at få ansigtet dækket af bamser/dyne som en slags tryghed- er bare bange for at han ikke kan få luft når han falder i en dybere søvn.

Anmeld

4. april 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Det kan han ikke endnu, men han vrider sig helt om på siden i tremmesengen, for at få ansigtet dækket af bamser/dyne som en slags tryghed- er bare bange for at han ikke kan få luft når han falder i en dybere søvn.

Kan du ikke give ham en stofble i stedet ? Det bruger min datter og dem kan man i hvert fald godt få luft igennem

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Kan du ikke give ham en stofble i stedet ? Det bruger min datter og dem kan man i hvert fald godt få luft igennem

Jo, det må jeg prøve Tak for dit svar

Anmeld

4. april 2012

Trolde_mor

Vores søn er også en rigtig puttetrold. Han har siden han blev født puttet hovedet helt ind i hjørnet af sengen (han er nu 17 mdr.) Vi gjorde det at han slet ikke havde bamser i sengen, kun sin nusseklud, som han så putter hele hoveet ind i. Det er først nu hvor han er begyndt at ligge med en bamse i armene at han sover med bamser.

Han har sagtens kunne putte hovedet helt ind i nussekluden og finde tryghed, og vi har været sikre på han ikke fik luftmangel

Endnu et plus er at de så vænner sig til at have nussekluden ved sig, og man bare kan sætte sutter fast, så skal man ikke rende og give dem sut hele tiden om aftenen/natten

Anmeld

4. april 2012

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Vores søn er også en rigtig puttetrold. Han har siden han blev født puttet hovedet helt ind i hjørnet af sengen (han er nu 17 mdr.) Vi gjorde det at han slet ikke havde bamser i sengen, kun sin nusseklud, som han så putter hele hoveet ind i. Det er først nu hvor han er begyndt at ligge med en bamse i armene at han sover med bamser.

Han har sagtens kunne putte hovedet helt ind i nussekluden og finde tryghed, og vi har været sikre på han ikke fik luftmangel

Endnu et plus er at de så vænner sig til at have nussekluden ved sig, og man bare kan sætte sutter fast, så skal man ikke rende og give dem sut hele tiden om aftenen/natten

Helt enig. Her ligger datteren kun med nusseklud og sutter, og sådan har det altid været... Hun putter stadig hovedet helt op i hjørnet af sengen med nussekluden under armen, eller over hovedet :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.