Hvornår begyndte i at føle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2012

kvinde84

jeres baby "dernede"? Altså nu mener jeg med bevægelse helt nede i numsen og i underlivet. Mens jeg skriver, så sidder jeg i skrædderstilling, og det er så mærkeligt at føle at min skede er "levende". Har mærket den lille "dernede" i nogle uger nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Eliza

haha lyder spændende.. man glemmer hurtigt, men tror altså aldrig min skede var "levende"  lige med undtagelse af da knægten havde sit hoved og den ene hånd ude.. 

Anmeld

4. april 2012

Clisolka

kvinde84 skriver:

jeres baby "dernede"? Altså nu mener jeg med bevægelse helt nede i numsen og i underlivet. Mens jeg skriver, så sidder jeg i skrædderstilling, og det er så mærkeligt at føle at min skede er "levende". Har mærket den lille "dernede" i nogle uger nu!

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg begyndte at mærke det, men uuuuubehageligt 

Anmeld

4. april 2012

frk-stoltze

Hehe jeg har nu heller ikk følt min "skede" var levende, men mærker mig skønne dreng hver dag og første gang var i uge 16, men efter uge 18 har jeg mærket ham hver dag

Det er vildt sjovt at hvor morgen og aften er min mave meget levende

Anmeld

4. april 2012

Levi&LilysMor

kvinde84 skriver:

Det må jeg nok sige, det har jeg ikke prøvet dengang jeg var gravid  Min skede var kun levende da han skulle ud

Anmeld

4. april 2012

kvinde84

Uha, så det er ikke noget alle oplever  Min JM kunne føle babys hoved sidste gang jeg var til tjek, så den ligger jo helt dernede. Er bare bekymret for at ungen skal sætte sig fast allerede, for så kan der ikke være meget tilbage  Min mave har hængt lavt nu i laang tid, ved faktis ikke om den nogensinde har været "ikke sunket".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.