nu spør jeg bare:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. april 2009

christinam

hvis der noget glat med ens barn kan man så mærke det? der bare så mange der snakker om sen abort derfor tænker jeg kan man mærke hvis der er noget og de der negative blodprøver , hvad sker der hvis ens blodprøve er negativP==

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Diana...

Jeg tror ikke man kan mærke hvis der er noget galt men jeg tror at man måske kan mærke det hvis man får en abort og der bløder man så også.

Anmeld

7. april 2009

Plysbjørnen

den lille ny skriver:

hvis der noget glat med ens barn kan man så mærke det? der bare så mange der snakker om sen abort derfor tænker jeg kan man mærke hvis der er noget og de der negative blodprøver , hvad sker der hvis ens blodprøve er negativP==

nej det tror jeg ikke du umiddelbart kan mærke om der er eller ej...

Om hvad der sker hvis blodprøven er nigativ, ja det kommer jo lidt an på hvad du er blevet teste for...

Anmeld

8. april 2009

SaNiNa

Ja det tror jeg bestem man kan, tror ikke man kan mærke det hvis det r fordi den lille mangler en finger og sådan noget, men lidt før jeg faldt om her hjemme sagde jeg til kæresten at jeg var sikker på at baby´en heller ikke kunne tåle de piller jeg fik... og ganske rigtig han var mget dårlig min lille baby..

Så på det punkt tror jeg godt man kan...

Anmeld

8. april 2009

LauraLW

Det tror jeg kommer an på mange ting, og hvor langt du er henne... Synes tit man hører om aborter, hvor fosteret vurderes til at være gået til mange uger før, og der tror jeg ikke man har mærket det. Men som sagt kommer det an på mange ting.

Anmeld

8. april 2009

christinam

LauraLW skriver:

Det tror jeg kommer an på mange ting, og hvor langt du er henne... Synes tit man hører om aborter, hvor fosteret vurderes til at være gået til mange uger før, og der tror jeg ikke man har mærket det. Men som sagt kommer det an på mange ting.

jeg er 12 uger henne

Anmeld

8. april 2009

LauraLW

den lille ny skriver:

jeg er 12 uger henne

Hvis dine undersøgelser og prøver er normale, så tror jeg ikke det er noget du skal tænke over. Selvfølgelig skal du reagere hvis du begynder at få smerter, som ikke f.eks er ligamentsmerter men mere mens lign smerter, og hvis du begynder at bløde. Ellers tror jeg bare du skal nyde din graviditet, tage dine vitaminpiller, spis fornuftigt, ingen alkohol, røg og koffein, gå til de tjek og undersøgelser du skal etc. - og ellers kontakt lægen hvis du er i tvivl og er bekymret.

Anmeld

8. april 2009

W&M <3

Det nok din blodtype der er negativ. det betyder bare at hvis du føder et barn med positiv blodtype skal du have en sprøjte med noget efter at du har født så der er ikke er chacer for abort i din næste graviditet.

Har selv blodtype Rh Negativ og fik bare en sprøjte da william var født.

Anmeld

8. april 2009

finkedinke

Jeg mistede en graviditet i uge 13. Og en i uge 8. Inden jeg mistede havde jeg en meget klar fornemmelse af at der var noget galt med graviditeten.
Men omvendt så kan man også godt bilde sig noget ind. Da jeg ventede min sidste datter troede jeg mange gange at der var noget galt. Gudskelov var da bare indbildning.
Min læge sendte mig til en ekstra scanning, så jeg fik ro i sindet. Hvis du er meget nervøs kan du jo snakke med lægen.

Anmeld

8. april 2009

GryDia

Nu har jeg aldrig tabt et barn, så det ved jeg ikke om man kan mærke.
Min søn (som jeg venter nu) har der været alverdens ting i vejen med, han har haft hul i hjertet, ingen fostervand og væske i hjertet og jeg har altså ikke kunne mærke at der var noget i vejen med ham, hvis det var sådan du mente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.