Er dette det første tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at min dreng lige er lidt over 4 uger og de sidste to dage har han været helt umulig. Vil ikke sove, sover kun på min mave, kæmper for at holde sig vågen, trods han er meget træt, vil gerne spise konstant og græder mere end normalt. Kan et tigerspring starte før de små er 5 uger???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Sagen er den at min dreng lige er lidt over 4 uger og de sidste to dage har han været helt umulig. Vil ikke sove, sover kun på min mave, kæmper for at holde sig vågen, trods han er meget træt, vil gerne spise konstant og græder mere end normalt. Kan et tigerspring starte før de små er 5 uger???

Tigespring følger terminsdatoen Er han født tæt på terminsdatoen?

Jeg er ik selv sååå meget inde i de der spring.. Min søn er født 10 uger for tidligt.. Så syns jeg har svært ved at se dem.. for hans udvikling er på nogle områder ikke hverken svarende til terminen eller hans rigtige alder.. Men jeg læste at springene følger terminsdatoen.. +/- en uge..

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Tigespring følger terminsdatoen Er han født tæt på terminsdatoen?

Jeg er ik selv sååå meget inde i de der spring.. Min søn er født 10 uger for tidligt.. Så syns jeg har svært ved at se dem.. for hans udvikling er på nogle områder ikke hverken svarende til terminen eller hans rigtige alder.. Men jeg læste at springene følger terminsdatoen.. +/- en uge..

Han er født 2 dage før termin. D 5 marts, dvs d. 5 april stArter det??

Anmeld

4. april 2012

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Han er født 2 dage før termin. D 5 marts, dvs d. 5 april stArter det??

Jaa.. Men der kan vidst være en uges +/- .. For terminsdatoen kan man jo aldrig sige 100% sikkert.. Men jeg tror godt du kan regne med at det er et tigerspring han er inde i.. Det lyder ihvertfald meget som det

CIRKA 5 UGER:

Goddag, farver!

Babys indre organer og stofskifte ændrer sig, og samtidig vågner dets sanser: Fra at opleve verden i utydelige gråtoner ser baby nu alting i farver. De nye fornemmelser bombarderer det lille barn, som har brug for ekstra kærtegn og opmærksomhed.

„Babyen vil måske virke mere søgende ved brystet, og du kan du blive bekymret for, om der er mælk nok. Barnet græder, småklynker og virker generelt uroligt,” siger Helen Lyng Hansen

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/14 39-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Jaa.. Men der kan vidst være en uges +/- .. For terminsdatoen kan man jo aldrig sige 100% sikkert.. Men jeg tror godt du kan regne med at det er et tigerspring han er inde i.. Det lyder ihvertfald meget som det

CIRKA 5 UGER:

Goddag, farver!

Babys indre organer og stofskifte ændrer sig, og samtidig vågner dets sanser: Fra at opleve verden i utydelige gråtoner ser baby nu alting i farver. De nye fornemmelser bombarderer det lille barn, som har brug for ekstra kærtegn og opmærksomhed.

„Babyen vil måske virke mere søgende ved brystet, og du kan du blive bekymret for, om der er mælk nok. Barnet græder, småklynker og virker generelt uroligt,” siger Helen Lyng Hansen

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/14 39-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Tak for hjælpen 

Anmeld

4. april 2012

Bonde-liv

det gælder bare om at amme løs nu og det lyder som et tigerspring eller appetitspring

Anmeld

4. april 2012

Eliza

gud hvor skægt...! anede ikke at det var termins datoen og ikke fødselsdagen man gik ud fra.. snakkede med T idag om at malthe havde pyller dage da han var 3,5 uger gammel og igen idag 6,5 uger gammel, og troede bare han var "forkert instillet", men det passer og sådan set os med at han er født 10 dage efter termins datoen  

Så var jeg alligevel ikke helt gal på den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.