Ny update: sf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Kløver

Hej igen
Lige på tide med en lille opdatering herfra.
Blev jo indlagt med SF i fredags, men fik lov at komme hjem på åben indlæggelse lørdag. Mandag var jeg til kontrol, alt så fint ud blodtryk dog stadig for højt, og stadig protein i urin. Fik lov at komme hjem igen, med ordre om absolut ro, og kontroltid på fredag

I dag fik jeg det rigtig skidt efter bad, og det sortnede helt for øjnene, og det bagerste blodtryk lå meget højt, lå helt oppe på 125

Snakket med fødegang, og skal derind til tjek halv 4, nok med henblik på opstart i blodtryksnedsættende medicin. håber vi kan strække den lidt endnu, så hun som minimum bliver fuldbåren (37+0) er i dag 36+1

Skal nok komme med ny update når det er muligt

Ha en dejlig påske derude i det skønne vejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

ulleby

Sender dig et  og held og lykke med det!

God påske til dig

Anmeld

4. april 2012

Janni.

det trænger du vist til.

Anmeld

4. april 2012

LR85

puhada puhada, men det er da altid noget a du er SÅ langt henne som du alligevel er, så får du et dejligt rask barn ud af det, selvom det skulle melde sin ankomst før tid.

Håber du kan tage det med ro og slappe godt af og få det bedre

Anmeld

4. april 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Maja84 skriver:

Hej igen
Blev jo indlagt med SF i fredags, men fik lov at komme hjem på åben indlæggelse lørdag. Mandag var jeg til kontrol, alt så fint ud blodtryk dog stadig for højt, og stadig protein i urin. Fik lov at komme hjem igen, med ordre om absolut ro, og kontroltid på fredag

I dag fik jeg det rigtig skidt efter bad, og det sortnede helt for øjnene, og det bagerste blodtryk lå meget højt, lå helt oppe på 125

Snakket med fødegang, og skal derind til tjek halv 4, nok med henblik på opstart i blodtryksnedsættende medicin. håber vi kan strække den lidt endnu, så hun som minimum bliver fuldbåren (37+0) er i dag 36+1

Du får lige en nuser - håber, at du kan passe godt på dig selv og din lille baby.

Jeg var også indlagt de sidste syv uger, af min sidste graviditet, så ved hvordan du har det

Jeg er glad for, at læse, at du er så langt henne i din graviditet min Astrid er født 37 +5, og jeg var bare så lykkelig for hver gang jeg ramte en +0 dag

Ønsker dig al mulig held og lykke med det hele!

Anja.

Anmeld

4. april 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Hej igen

Øv søde, kæmpe krammer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.