Passer disse navne sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Pigent

Malli skriver:

Hejsa,

har brug for jeres ærlighed, og også gerne noget inspiration. 

Min kæreste og jeg har en datter som hedder Alberte, nu venter vi en pige mere til sommer, og navne snakken er begyndt at gå, men pyha det er ikke nemt.

Nu er vi mere eller mindre blevet enige om at hun skal hedde Karla.

Synes i at Alberte & Karla passer sammen, eller har i andre forslag til navne der kunne passe med Alberte?

Jeg arbejder selv i vuggestue, og den vej igennem får man jo meget inspiration, så jeg har lagt mange "specielle! navne på bordet, men min kæreste er nu bare mest til noget man "ved hvad er" forstå mig ret. Så det skal gerne være dansk, og ligetil 

Alberte og Karla passer så godt sammen 

Du får også lige lidt andre forslag

Alberte og Karoline
Alberte og Mathilde
Alberte og Astrid
Alberte og Isabella
Alberte og Frederikke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Pige2009

Malli skriver:

Hejsa,

har brug for jeres ærlighed, og også gerne noget inspiration. 

Min kæreste og jeg har en datter som hedder Alberte, nu venter vi en pige mere til sommer, og navne snakken er begyndt at gå, men pyha det er ikke nemt.

Nu er vi mere eller mindre blevet enige om at hun skal hedde Karla.

Synes i at Alberte & Karla passer sammen, eller har i andre forslag til navne der kunne passe med Alberte?

Jeg arbejder selv i vuggestue, og den vej igennem får man jo meget inspiration, så jeg har lagt mange "specielle! navne på bordet, men min kæreste er nu bare mest til noget man "ved hvad er" forstå mig ret. Så det skal gerne være dansk, og ligetil 

Ærligt synes jeg slet ikke de passer sammen

Anmeld

4. april 2012

Malli

Hvor er i alle søde, og tak for jeres ærlige meninger 

Clara hedder min venindes datter, og jeg har aldrig rigtig været vild med det, synes det lidt for pusse nusset og sødt. (sjovt som man hører det forskelligt) 

Alberte og Caroline er også sødt sammen, men det hedder hendes kusinw, måske derfor man synes det klinger, fordi man har hørt det mange gange nu? 

Anmeld

4. april 2012

Tildes mor

Jeg synes det er to utrolig søde navne, men jeg synes bare ikke de passer så godt sammen igen.

Men tilgengæld så vil jeg mene at

Emilie og Cecilie passer godt sammen med 

Anmeld

4. april 2012

Malli

Tildes mor skriver:

Jeg synes det er to utrolig søde navne, men jeg synes bare ikke de passer så godt sammen igen.

Men tilgengæld så vil jeg mene at

Emilie og Cecilie passer godt sammen med 

Ja, men nu har vi jo en alberte i forvejen, så kan jo ikke rigtig skifte hendes navn ud også Så det skal være et navn der passer med Alberte

Anmeld

4. april 2012

lycly

Synes det lyder rigtig flot Alberte og Laura er også fint synes jeg .

Anmeld

4. april 2012

Tildes mor

Malli skriver:

Ja, men nu har vi jo en alberte i forvejen, så kan jo ikke rigtig skifte hendes navn ud også Så det skal være et navn der passer med Alberte

Ja, men jeg mente nu også at Emilie og Cecilie passede med Alberte 

Anmeld

4. april 2012

Clisolka

Synes det lyder fint sammen 

Anmeld

4. april 2012

Bonde-liv

jeg syntes karla passer perfekt. ved Luna kommer jeg til at tænke på bamse og kylling. Luna=alberthe

Anmeld

4. april 2012

Malli

Tildes mor skriver:

Ja, men jeg mente nu også at Emilie og Cecilie passede med Alberte 

Aha, selvfølgelig sorry!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.