SD skriver:
Jah - men uha jeg synes to uger er laaaaaaang tid!!!
Men jeg tænker bare at nu skal jeg nyde påsken og så er der jo lige straks kun en uge tilbage 
efter min TS vil jeg til og være mere aktiv på Min-Mave igen. men nøj jeg har det svært med alle de trælse/triste/brokke tråde der kommer derinde hele tiden. Men tror jeg får lettere ved det når jeg selv ser min lille spire med hamrende hjerte 
Det blir simpelthen så spændende at følge dig frem over sommeren. Det er SÅ crazy at du har TRE babyer i maven!!
Det synes jeg godt nok også det er, jeg sidder og tænker "Hold da op, jeg skulle slet ikke have været til scanning før om 9 dage - der er godt nok lang tid til!"
'
Det er nu en god ting med sådan en lille ferie og så godt vejr når man går og venter, så har man da lidt at lave. Jeg glæder mig godt nok også bare helt vildt til i morgen og så skal jeg jo lige straks snart til lægen og have lavet VJ! 

Jeg er nu heller ikke så aktiv derinde lige for tiden, sidder og læser med og sådan men går uden om de tråde der lyder triste og brok agtige, synes godt nok der er mange derinde lige for tiden men mon ikke det bliver bedre i løbet af de næste par uger når de fleste af os når op omkring NF scanning 
Jeg glæder mig godt nok også til at følge dig 
Anmeld