Damelip på frisørskolen, kan det anbefales?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Nea85

Hej med jer

Ja, som overskriften siger. Har du, eller kender du nogen, der har erfaringer med dameklip på frisørskolen, og kan det anbefales?

Mine to brødre bliver begge klippet på frisørskolen til 1/6 (!!!) af prisen hos deres "egen" frisør, og de er begge godt tilfreds med resultatet hver gang.

Men.. jeg synes nu det er noget lidt andet med dameklip, og derfor måtte jeg lige forhøre mig, inden jeg træffer den endelige beslutning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

wmillapigenw

Jeg er blevet klippet på en frisør skole før & farvet og jeg var meget tilfreds med resultatet

Anmeld

4. april 2012

Nea85

wmillapigenw skriver:

Jeg er blevet klippet på en frisør skole før & farvet og jeg var meget tilfreds med resultatet

Tak for svar, det er jo dejligt at høre!
Må lige se om der er lidt flere, der svarer

Anmeld

4. april 2012

LR85

Nea85 skriver:

Hej med jer

Ja, som overskriften siger. Har du, eller kender du nogen, der har erfaringer med dameklip på frisørskolen, og kan det anbefales?

Mine to brødre bliver begge klippet på frisørskolen til 1/6 (!!!) af prisen hos deres "egen" frisør, og de er begge godt tilfreds med resultatet hver gang.

Men.. jeg synes nu det er noget lidt andet med dameklip, og derfor måtte jeg lige forhøre mig, inden jeg træffer den endelige beslutning

NEEEEEEEEJJJJ

puuha, godt jeg så dit indlæg.

Jeg har prøvet den på, var det vesterbrogade... det er et stort rod. unge mennesker der går og snakker telefon, og én vejleder der kiggede engang hver time om man var ved a blive forvandlet til et monster.

Farven jeg fik var egentlig okay, men de 3 timer jeg sad der, ønskede jeg a løbe skrigende væk og græde.

Følte hverken hende der var ved mig havde styr på det eller der var noget opsyn.

En anden gang ville jeg langt hellere betale mig ordenlig fra det.

Anmeld

4. april 2012

Nea85

LR85 skriver:

NEEEEEEEEJJJJ

puuha, godt jeg så dit indlæg.

Jeg har prøvet den på, var det vesterbrogade... det er et stort rod. unge mennesker der går og snakker telefon, og én vejleder der kiggede engang hver time om man var ved a blive forvandlet til et monster.

Farven jeg fik var egentlig okay, men de 3 timer jeg sad der, ønskede jeg a løbe skrigende væk og græde.

Følte hverken hende der var ved mig havde styr på det eller der var noget opsyn.

En anden gang ville jeg langt hellere betale mig ordenlig fra det.

Øv, det var da en ubehagelig oplevelse.
Jeg endte med at spørge på Facebook også, og der er en af mine veninder der gerne vil klippe mig - og hun er uddannet

Anmeld

4. april 2012

sarahb

Den i Esbjerg er fantastisk!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.