Til jer med flere boern end en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

cnmigo

Fik Emma august 2007, blev gravid igen allerede forår 2008 - ikke planlagt og det blev fjernet.

Blev gravid igen i 2009 som vi mistede inden vi nærmest kendte til det. (uge 11 ca.)

Blev gravid igen primo 2010 og fødte Simon oktober 2010.

Så der er lidt over 3 år imellem ungerne og det passer perfekt, den ene nåede at blive renlig og selvhjulpen inden nr. 2 kom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

H+S Skjolgborg.

Jamen jeg møde Kenneth i juli 1997 og kort tid efter fik jeg taget min spiral ud da den gjorede ondt og sad forkert skulle så starte på p-piller når jeg fik min første mens dag men den kom aldrig dog bløde jeg i 13 dage efter spiral blev pille ud og vente og vente og da jeg var 11+0 henne kom jeg til lægen og vider til scanningen og var garvid. Men vi midste så vores datter Emma alt fortidligt i nov 1997 i uge 17. Jeg starte så på p-piller 10 uger efter og tog dem i lidt år  barn nummer 2 tog 11 mdr tabte 1 gang og regne vi også ca med barn nummer 3 kun tog 11 mdr men midste flere gang(5 gange) gik fra hianden den 12 juli 2004 og jeg fandt hurtigt sammen med min ungdomskæreste og var kun sammen i få mdr for 31 jan 2005 teste jeg positiv men den 19 feb 2005 tabte jeg igen var 7+0 henne så hjerteblik osv den 14 feb. Derefter prøve vi og gik hos gynækolog + var ind hos svend lindberg i kbh pga jeg have tabte så gange. fandt fra til jeg har meget slap slimhinden mente man ca 15 % af holde på et foster uden hjælp/progestan.Men så 1 nov 2005 flytte jeg fra køge til korsør og 1 dec 2005 teste jeg igen positiv. Min datter Victoria kom til verden den 13/8-2006 så der gik 5 år 6 mdr og 2 uger og 6 dage imellem de 2. Men dette forholde gik heller ikke pga en del ting så den 12 jan 2007 var jeg single og det var jeg i 6 mdr og skulle ikke have flere børn ind de to var min plan pga de jo ikke have samme far især. Men så møde jeg jo så Steen den 26/6-2007 og jeg blev ups gravid allerede i nov 2007 tros jeg var starte på p-sprøjte. Men vi midste den hurtigt i ca uge 6-7 i dec 2007. Jg tog så p-sprøjte i nogle år.Men gav mig efter langtid og stoppe med p-sprøjten i juli 2008. Men vi brugt gummi indtil den 8 dec 2008 pga jeg var igange med af få alle mine tænder trukke ud måtte jeg ikke bleve gravid før efter den 8 dec 2008 fik det røde den 24 dec også gik vi igang derefter og den 31 marts til 7 april 2009 var vi på vores første kæreste rejse til tenrife og da vi kom hjem var jeg rejse efter syg TROEDE JEG.Men jeg var blev gravid fandt jeg sender ud af ca en uge efter og var bleve gravid den første nat på Tenrife *GH*. 

Jeg var så bange vi gik til gynkolog og jeg fik taget blodprøve HCG og blev scanne hver 14 dag + progestan morgen,middag og aften igen som  da jeg vente min datter. Så der gik endlig kun 3½ mdr fra vi starte til jeg var gravid lidt vildt i det vi begge var/er oppe i årne. Når men Tobias kom til verden den 23 dec 2009. Så der er så  3 år og 4 mdr og 13 dage i mellem Victoria og Tobias.

Så hvis vi ikke tæller Emma.osv med så er der

5 år 6 mdr og 2 uger og 6 dage imellem 1 og 2 mellem/Benjamin og Victoria.

Og 3 år 4 mdr og 13 dage mellem 2 og 3/Victoria og Tobias.

Det blev lidt langt undskyld.Men et lidt rode historie også i det man har været gravid mange gange.

Mvh Henriette som ikke skal har flere børn 100% nu.

Anmeld

5. april 2012

Vidunderligeunger

lidt over et år.. Var planlagt i den forstand at vi jo godt vidste hvad der ville ske hvis kondomet ikke kome på, og det gjorde det så ikke en overgang = Lillebror

Anmeld

5. april 2012

chael

Blev gravid ca da den ældste var 22 mdr. Og det var planlagt

*C

Anmeld

8. april 2012

frk andreasen

22 mdr og første forsøg blødte desværre i 12 uge det var gået til grunde i 7 uge skulle udskrabes

men så blev hun 26 mdr 1 forsøg igen der kom vores dejlig dreng ud af

det var planlagt

Anmeld

8. april 2012

132319

Min søn var 2 år og det var "hvis det sker, så sker det" planlagt

Anmeld

8. april 2012

Camulla

1234567890 skriver:

hvornaar blev du gravid med barn nr. 2 ? og var det planlagt?

Jeg blev gravid med Noam da Micas var 2 år og 8 måneder. Det var planlagt. Og den perfekte aldersforskel i følge mig  

Anmeld

8. april 2012

Camulla

cnmigo skriver:

Fik Emma august 2007, blev gravid igen allerede forår 2008 - ikke planlagt og det blev fjernet.

Blev gravid igen i 2009 som vi mistede inden vi nærmest kendte til det. (uge 11 ca.)

Blev gravid igen primo 2010 og fødte Simon oktober 2010.

Så der er lidt over 3 år imellem ungerne og det passer perfekt, den ene nåede at blive renlig og selvhjulpen inden nr. 2 kom.

Der er også lidt over 3 år (3 år og 5 mdr.) mellem mine drenge. Det er bare den perfekte aldersforskel ja  

Anmeld

8. april 2012

Stéphanie

Emma var 3 år og 2 måneder da jeg blev gravid - Betterøven er ikke planlagt, men et vidunderligt resultat af en læges fejlbedømmelse

Anmeld

8. april 2012

Frk Mig

Noah var knap 1½ år da vi gik i gang og jeg testede positiv 3 mdr før han blev 2 år .. og charlie kom til verden da Noah var 2½ år ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.