Positiv, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog en test for en uges tid siden, som viste negativ, men siden da har jeg haft en lille fornemmelse af, at det ikke kunne passe.. I dag tog jeg endnu en test, og den viste klart positiv med det samme .. Jeg ringede til manden og fortalte ham det, og han blev rigtig glad .. Jeg er også selv rigtig glad, men samtidig suser der en masse tanker rundt i hovedet på mig.. Jeg er en ung mor på 19 år, så det haster jo ikke med at få flere børn, da jeg har masser af tid :-), men samtidig vil jeg jo rigtig gerne give vores nuværende barn en søskende.. H*n vil være lige knapt 2 år, når den nye baby kommer .. Jeg er i gang med en uddannelse, som jeg forhåbentlig er færdig med til sommer, hvorefter jeg burde finde en elevplads, men det må nok vente, hvis vi vælger at beholde barnet. Ved siden af skolen arbejder jeg, og det kommer jeg til at gøre mere, når jeg er færdig med skolen..

I september gennemgik vi en ufrivillig abort, så jeg tør ikke glæde mig for meget endnu med dette barn, da vi sidste gang havde besluttet os for, at vi ville beholde barnet, og samme dag fik jeg af vide, at jeg var ved at aboterer

Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette indlæg, jeg ville bare lige ud med mine tanker og følelser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Rockertand

Tillykke 

Kan sagtens forstå, at der er mange tanker i din situation, men hvis det er det rigtige for jer, så er det jo bare sådan.

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Tillykke 

Kan sagtens forstå, at der er mange tanker i din situation, men hvis det er det rigtige for jer, så er det jo bare sådan.

Tak  

Anmeld

4. april 2012

AnneP

TILLYKKE!!!!!

Hvis det er rigtigt for jer, så er det rigtigt!

Bare fordi du er ung mor er der da ingen grund til at I ikke skal have nr 2 nu!!!!

Så endnu engang TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.