Jeg tog en test for en uges tid siden, som viste negativ, men siden da har jeg haft en lille fornemmelse af, at det ikke kunne passe.. I dag tog jeg endnu en test, og den viste klart positiv med det samme
.. Jeg ringede til manden og fortalte ham det, og han blev rigtig glad
.. Jeg er også selv rigtig glad, men samtidig suser der en masse tanker rundt i hovedet på mig.. Jeg er en ung mor på 19 år, så det haster jo ikke med at få flere børn, da jeg har masser af tid :-), men samtidig vil jeg jo rigtig gerne give vores nuværende barn en søskende.. H*n vil være lige knapt 2 år, når den nye baby kommer
.. Jeg er i gang med en uddannelse, som jeg forhåbentlig er færdig med til sommer, hvorefter jeg burde finde en elevplads, men det må nok vente, hvis vi vælger at beholde barnet. Ved siden af skolen arbejder jeg, og det kommer jeg til at gøre mere, når jeg er færdig med skolen..
I september gennemgik vi en ufrivillig abort, så jeg tør ikke glæde mig for meget endnu med dette barn, da vi sidste gang havde besluttet os for, at vi ville beholde barnet, og samme dag fik jeg af vide, at jeg var ved at aboterer 
Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette indlæg, jeg ville bare lige ud med mine tanker og følelser 
Anmeld