Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har i de sidste 4 uger haft næsten konstant kvalme og været meget træt og i starten troede jeg at jeg bare var gravid så jeg tog to g-teste som begge var negative. Min menstruation kom til tiden (dog ikke så kraftig som den plejer) og jeg gik derfor udfra at jeg ikke var gravid. Jeg havde dog stadig kvalme og har det stadig samtidig med at jeg har lette smerter i underlivet, er træt, mine bryster er ret ømme og jeg er konstant sulten. Jeg har selvfølgelig taget flere g-teste som alle siger negativ. Kan man virkelig bilde sig selv så meget ind og så slet ikke være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Jeg har i de sidste 4 uger haft næsten konstant kvalme og været meget træt og i starten troede jeg at jeg bare var gravid så jeg tog to g-teste som begge var negative. Min menstruation kom til tiden (dog ikke så kraftig som den plejer) og jeg gik derfor udfra at jeg ikke var gravid. Jeg havde dog stadig kvalme og har det stadig samtidig med at jeg har lette smerter i underlivet, er træt, mine bryster er ret ømme og jeg er konstant sulten. Jeg har selvfølgelig taget flere g-teste som alle siger negativ. Kan man virkelig bilde sig selv så meget ind og så slet ikke være gravid?

Ganske kort: Ja, det kan man.

Hvor lang tid går der, før du skal have næste mens?

Anmeld

4. april 2012

lio

Ja, desværre kan man godt det.

Da vi havde vores projekt-baby testede jeg kun på testdag, det må være rigtig hårdt når man psyker sig selv og tester hele tiden.

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ganske kort: Ja, det kan man.

Hvor lang tid går der, før du skal have næste mens?

Der er 14 dage til

Anmeld

4. april 2012

AnonymMor

Ja det kan man sagtens desværre

jeg har selv engang prøvet at gå i 2 måneder og tro jeg var gravid på trods af mens og negative tests..

men prøv at teste igen når du forventer mens måske er den der ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.