Styrt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. april 2012

sabrina89

Ja så kom dagen hvor jeg også kan føle mig som en dårlig mor

Freja tog hovede styrt fra vores seng, hun SKREG (hun blev meget forskrakket fordi hun ser jeg kommer løbende da hun hænger på kanten og i det falder ned) Men selvfølgelig er det også slaget der gør ondt på hende. Nu ligger hun sikkert i sin egen seng og sover. Det bliver en lang dag, når hun skal vækkes hele tiden for at holde øje med hende.

Puha den stakkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Ka+Ma=Be

sabrina89 skriver:

Ja så kom dagen hvor jeg også kan føle mig som en dårlig mor

Freja tog hovede styrt fra vores seng, hun SKREG (hun blev meget forskrakket fordi hun ser jeg kommer løbende da hun hænger på kanten og i det falder ned) Men selvfølgelig er det også slaget der gør ondt på hende. Nu ligger hun sikkert i sin egen seng og sover. Det bliver en lang dag, når hun skal vækkes hele tiden for at holde øje med hende.

Puha den stakkel

Årh lille Freja! Det må slet slet ikke være sjovt, som mor. Jeg er også bange for, at Benjamin ender på gulvet. Han har det med at trille rundt og rundt og rundt - og så ligger han pludselig henne ved kanten. Så jeg er også mest tryg ved, at han ligger i sin egen seng (det er bare ikke altid, at den lille herre vil det .)

Anmeld

4. april 2012

sabrina89

Ka+Ma=Be skriver:

Årh lille Freja! Det må slet slet ikke være sjovt, som mor. Jeg er også bange for, at Benjamin ender på gulvet. Han har det med at trille rundt og rundt og rundt - og så ligger han pludselig henne ved kanten. Så jeg er også mest tryg ved, at han ligger i sin egen seng (det er bare ikke altid, at den lille herre vil det .)

Hun bliver også nød til at komme ind i sin egen seng, så må hun blive sur (hun kan se mig fra sengen af, når jeg er i køkkenet og lave flaske til hende) men så hellere at hun skriger i de 2 min det tager end hun lander på gulvet igen. Men den lille frk er ved godt mod igen, hun har dog ikke sovet særlig meget i dag, mem hun har grint som aldrig før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.