Hej piger..
Sagen er den, at jeg endnu ikke har været i svømmehallen med min datter som et 1 år. Jeg har hele tiden så gerne villet, men der har ikke været noget babysvømning i den nærmeste svømmehal, så derfor har det ikke været muligt at gå til babyplask.
Hun elsker at være i bad og derfor vil jeg så gerne i svømmehallen med hende. Men der er flere ting jeg er nærvøs for og tænker meget over. For hvordan gør man lige med baby i omklædningsrummet hvis man er alene? Jeg ved nemlig at der ikke er noget som helst til babyer, hverken stole eller kravlegårde, hvor jeg kan sætte hende, mens jeg gør mig klar og færdig. Det har man vidst i nogle svømmehaller? Og derfor aner jeg heller ikke hvor eller hvordan hun skulle skiftes, om dette bare skal gøres på et håndklæde på gulvet? Hvad gør I andre?
Jeg har i flere år lidt meget af socialfobi, men det er så småt aftaget efter jeg startede på udd. for 5 år siden.. så jeg tænker stadig over ting jeg gør, og undgår helst at tiltrække for meget opmærksomhed.. Jeg har det ELENDIGT over, ikke at have været i svømmehallen med min datter endnu!
Anmeld