2. behandling overstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2012

MKuhr

I går fik jeg 2. immunglobulin behandling og blev skannet. er 6 uger i dag, fint hjerteblink hvor var det dejligt at se.

Kvalmen er nu kommet for alvor siden den 1, april puha det slemt...
Håber ikke det bliver værre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

twinboys

Mrs. skriver:

I går fik jeg 2. immunglobulin behandling og blev skannet. er 6 uger i dag, fint hjerteblink hvor var det dejligt at se.

Kvalmen er nu kommet for alvor siden den 1, april puha det slemt...
Håber ikke det bliver værre.

Stort tillykke med den lille spire...

Anmeld

4. april 2012

MKuhr

twinboys skriver:

Stort tillykke med den lille spire...

Tusind tak

Anmeld

4. april 2012

lillemusen10

Stort tillykke med graviditeten! Dejligt at det hele ser ud til at være som det skal.

Må jeg spørge hvorfor du får immunglobulin? Hvornår blev I henvist til Riget? Står selv i en situation, hvor jeg formentlig bliver henvist, hvis jeg aborterer igen....

Anmeld

4. april 2012

MKuhr

lillemusen10 skriver:

Stort tillykke med graviditeten! Dejligt at det hele ser ud til at være som det skal.

Må jeg spørge hvorfor du får immunglobulin? Hvornår blev I henvist til Riget? Står selv i en situation, hvor jeg formentlig bliver henvist, hvis jeg aborterer igen....

Tak

Vi ville blive henvist efter 3. gang med vi prøvede en 4. gang inden jeg fik taget 12 blodprøver og så afsted til riget.

Jeg får immunglobulin fordi min krop tror barnet er en virus og derfor farligt og går imod moderkagens celler. det jeg har hedder (Antinukleære antistoffer) man kan danne mange forskellige slags. det er noget indviklet noget.

Er ked af at hører i måske skal henvises, men det kan jo give nogle svar som er afgørende vi var heldige.

du spørger bare løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.