Nogen hvis lækre babyer der kravler endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Jemion

Hej tøser 

Er der nogen af jeres lækre babyer der er begyndt at kravle endnu?  Noah-Elias kom igår op på alle 4 og stod og rokkede  Synes han er så super sej, da han ikke har været på maven i en uges tid pga sygdom også igår kom han på maven og rejste sig bare op på alle 4  Er bare så stolt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Kofoed.

Ana gør det ikke endnu. Men hun løfter numsen og på dem måde kryber sig frem, men det er kun en cm ad gangen.

Anmeld

4. april 2012

SaNiNa

Heller ikke her Naia kommer tilbage og vender rund så hun kan bakke tilbage igen. men hun begynder at går antræk til at komme op på knæene.

Anmeld

4. april 2012

HeidiØ

William ruller kun fra ryg til mave, og strækker armene heeeelt ud så han er højt oppe og skubber numsen op  .. så drejer han rundt om sig selv, og han er aldrig der hvor man lagde ham  Det er vidst det!

Anmeld

4. april 2012

Røverdatter

Birk triller hele tiden fra ryg til mave. Og han er begyndt at skubbe benene op under sig, løfter numsen. Men ingen kravleri endnu - der går vist lidt endnu

Anmeld

4. april 2012

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Hej tøser 

Er der nogen af jeres lækre babyer der er begyndt at kravle endnu?  Noah-Elias kom igår op på alle 4 og stod og rokkede  Synes han er så super sej, da han ikke har været på maven i en uges tid pga sygdom også igår kom han på maven og rejste sig bare op på alle 4  Er bare så stolt 

Årh hvor er han dygtig!!  

Benjamin kravler heller ikke endnu Så jeg nyder, at han ikke kan komme heeelt så vidt omkring endnu hehe.

Men det bliver nu også hyggeligt når de kravler og især når de går

Anmeld

5. april 2012

TrineMine86

Hej 

her er Magnus de sidste 4 dage rigtig begyndt at trække sig selv op i kravlestilling og stå og rokke 

han synes at han er så sej, når han går det 

Magnus bliver 6 måneder på lørdag - jeg er rigtig stolt af min lille mand 

lige et billede fra idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2012

maryjane

Nope ikke endnu Er så spændt på det! Men hun er begyndt at forsøge at finde ud af hvad benene skal bruges til, pg skubber sig af pg til bagud. Og så numsen i vejret  Det ser så kært ud. 

Anmeld

5. april 2012

maryjane

TrineMine86 skriver:

Hej 

her er Magnus de sidste 4 dage rigtig begyndt at trække sig selv op i kravlestilling og stå og rokke 

han synes at han er så sej, når han går det 

Magnus bliver 6 måneder på lørdag - jeg er rigtig stolt af min lille mand 

lige et billede fra idag 

Iiih kan godt forstå du er stolt  Det er så flot.

Anmeld

7. april 2012

Jemion

Ihh man kan slet ikke lade være med at være pavestolt over sine små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.