Andre end mig ? :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.044 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. april 2012

AnonymMor

Hejsa piger

Er der andre herinde der er gravide og har et psyko trip med ISTERNINGER ?? 

Jeg er i uge 10/11 og er bare fuldstandig ustyrlig hvad angår isterninger jeg æder og æder isterninger konstant

Min mund bliver fuldstændig følelsesløs og bedøvet af kulden men jeg er ikke til at stoppe  

Haha kan ikke lade vær med at grine lidt  af mig selv, det er det mærkligste trip jeg har haft indtil videre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

banana3

Rinepigen skriver:

Hejsa piger

Jeg er i uge 10/11 og er bare fuldstandig ustyrlig hvad angår isterninger jeg æder og æder isterninger konstant

Min mund bliver fuldstændig følelsesløs og bedøvet af kulden men jeg er ikke til at stoppe  

Haha kan ikke lade vær med at grine lidt  af mig selv, det er det mærkligste trip jeg har haft indtil videre  

Haha - jeg er ikke selv gravid, eller været det,

kune ikke lade være med at smile da jeg læste det 

Det har jeg aldrig hørt før, men det er da altid noget det er isterninger Det er ihvertfald sundt, og fantastisk måde at få vand på .. Haha 

Mon det ender med der kommer en lille is-spiser ud om nogle måneder 

Anmeld

3. april 2012

AnonymMor

banana3 skriver:

Haha - jeg er ikke selv gravid, eller været det,

kune ikke lade være med at smile da jeg læste det 

Det har jeg aldrig hørt før, men det er da altid noget det er isterninger Det er ihvertfald sundt, og fantastisk måde at få vand på .. Haha 

Mon det ender med der kommer en lille is-spiser ud om nogle måneder 

Hehe ja sys det er ret underligt men nå jeg får da nok væske  

Det startede sådan set med at jeg gerne ville have vand men det skulle være iskoldt vand !!! Og så puttede jeg isterninger i , men det var stadig ikke koldt nok !! Så det endte med at jeg bare kværnede en masse isterninger i stedet og nu kan jeg ikke få nok  

Det er mærkeligt med de underlige vaner man får som gravid 

Anmeld

4. april 2012

chael

Sådan havde jeg det her i min 3. Graviditet.

Og det var ret vigtigt at det var knust is, så jeg kunne tygge det med tænderne. Og jeg havde isterningeposer liggende i fryseren med små isklumper. Tog gerne 3 glas om dagen.

Der har jeg aldrig oplevet før og har heller ikke gjort det, eller haft lyst til det siden jeg fødte for snart 6 mdr siden

*Camilla

Anmeld

4. april 2012

PinkLadybug

Hehe, kunne altså ikke lige lade være med at smile lidt ved mig selv!..

Jeg er hverken gravid eller har været, men jeg har altid ELSKET at "spise" isterninger, og ja jeg synes også det er en ret sjov "vane" at have, dog er jeg specielt isterninge spiser om sommeren!(der går det totalt amok )- Engenlig ret mystisk!..

Men ja som andre skriver ,så får man da nok væske, tihi

Annika

Anmeld

4. april 2012

4kløver

Ikke som gravid men havde det mange tilbage

Anmeld

4. april 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Hejsa piger

hehe hvor er du sjov altså  

Har hørt fra en bekendt hun har kværnet isterniinger under hele graviditeten med den ene .. og Citron med den anden  

Anmeld

4. april 2012

AnonymMor

PinkLadybug skriver:

Hehe, kunne altså ikke lige lade være med at smile lidt ved mig selv!..

Jeg er hverken gravid eller har været, men jeg har altid ELSKET at "spise" isterninger, og ja jeg synes også det er en ret sjov "vane" at have, dog er jeg specielt isterninge spiser om sommeren!(der går det totalt amok )- Engenlig ret mystisk!..

Men ja som andre skriver ,så får man da nok væske, tihi

Annika

Hehe okay sjovt

jeg har aldrig før haft lyst til isterninger og jeg har altid syntes de var alt for kolde til at have i munden og har slet ikke kunnet spise dem så det er meget underligt at jeg ELSKER dem nu hehe

Jeeg kan simpelthen ikke få det koldt nok

Anmeld

4. april 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

hehe hvor er du sjov altså  

Har hørt fra en bekendt hun har kværnet isterniinger under hele graviditeten med den ene .. og Citron med den anden  

Haha jaa det er så sjovt med de vaner

Jeg har haft mange mærkelige trip som så er gået lidt i sig selv igen men ligenu er det bare isterninger og turkis peber

Anmeld

4. april 2012

AnonymMor

chael skriver:

Sådan havde jeg det her i min 3. Graviditet.

Og det var ret vigtigt at det var knust is, så jeg kunne tygge det med tænderne. Og jeg havde isterningeposer liggende i fryseren med små isklumper. Tog gerne 3 glas om dagen.

Der har jeg aldrig oplevet før og har heller ikke gjort det, eller haft lyst til det siden jeg fødte for snart 6 mdr siden

*Camilla

hihi sjovt jeg har ikke noget til at kværne dem med uderover min mund, så de ryger ind hele og så knuser jeg dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.