Lejebolig - hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

Vi står og skal finde en anden lejlighed i København - Frederiksberg eller omegn. Min mand har været skrevet op hos AAB i 23 år og vi er aktive boligsøgende - men det ser sort ud: vi er nummer 500-1700 pålisten.

Så nu er vi snart desperate - hvor kan vi søge Lejebolig? 

Vi er både på Lejebolig.dk og boligportal.dk samt skrevet op i diverse boligselskaber.

Hvad kan vi ellers gøre? Evt. kan en andel eller ejerlejlighed fremlejes - men hvor finder jeg udlejeren?

Håber I kan hjælpe os med nogle tips til boligsøgning!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

DKTiha

I kan kigge på dba.dk ogEllers ring til AaB osv og hør om det er sandt at det er så højt på venteliste når han har stået så længe på listen.. Også ved jeg der er 2 boligselvskaber mere kab mener jeg den hedder og så en anden jeg ikke lige kender navnet på desværre. Held og lykke i boligjagten

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Takfor dit svar. Vi har kontaktet AAB (den er god nok

Mht. ventelisten)

Vi er også skrevet op i både KAB samt FSB.

Anmeld

4. april 2012

Troldemommi

Måske det ville være en mulighed at fremleje en bolig, det er godt med en tidsfrist men så kan i jo søge lejebolig imens i bor i den fremlejede bolig

Monica

Anmeld

4. april 2012

AndreasMor84

Da vi flyttede til Søborg fra Jylland søgte jeg bare på lejebolig på google og så kom der lidt forskelligt frem - vi er nemlig ikke i boligforening.. ellers prøv ved nogle af de store selskaber fx. HD ejendomme, Dan-ejendomme(som vi lejer ved nu), Essex osv.

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Som beskrevet, så er vi allerede skrevet op alle steder og er også på lejebolig.dk og boligportal.dk

Vi bor selv hos Danejendomme nu - det er simpelthen alt for dyrt.

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Måske det ville være en mulighed at fremleje en bolig, det er godt med en tidsfrist men så kan i jo søge lejebolig imens i bor i den fremlejede bolig

Monica

Vi skal ikke fremleje, vi skal leje.

Anmeld

10. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Vi står og skal finde en anden lejlighed i København - Frederiksberg eller omegn. Min mand har været skrevet op hos AAB i 23 år og vi er aktive boligsøgende - men det ser sort ud: vi er nummer 500-1700 pålisten.

Så nu er vi snart desperate - hvor kan vi søge Lejebolig? 

Vi er både på Lejebolig.dk og boligportal.dk samt skrevet op i diverse boligselskaber.

Hvad kan vi ellers gøre? Evt. kan en andel eller ejerlejlighed fremlejes - men hvor finder jeg udlejeren?

Håber I kan hjælpe os med nogle tips til boligsøgning!!!

jeg formoder at der er tale om at din mand har 23 års ancenitet.. men i mange af stor byerne herunder KBH og århus, er det langt fra nok altid, og især ikke hvis det er treére og fireére i søger.

disse kan være uhyr svære at få fat i, og i kan nemt komme til at stå i kø i et år eller to, især hvis i ikke er bolighavende i en boligforening i forvejen ( det er uhyr svært at komme ind igen, når man først har været ude)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.