(februar) Nat flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2009

Diana...

er der nogen af jer der ammer dag aften og så give en flaske inden i går i seng?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nej, jeg gør ikke - men Lina er også kun 14 dage gammel i dag. Jeg ammer kun og håber, at jeg kan gøre det i lang tid.

Da vi fik vores søn fik han supplerende MME og jeg måtte opgive helt at amme, da han var 5 uger.

Så det er en stor sejr for mig, at jeg kan amme 100%.

Du overvejer måske, at give flaske inden, at vidunderet skal sove for natten?

/ Katja - Lina 14 dage og Luka 18 mdr.

Anmeld

7. april 2009

Diana...

Ja han fra valte den anden type flaske vi havet og det var jeg super glad for for havet meget svært ved at stoppe med at amme, og der gik os kun et par dage så sov han som han plejer (dejligt) men nu her den sidste uge har han ville spise næste hver time + jeg har en snorkene kæreste og hund og 2 katte der gerne ville ud som de vise ved at pive så det bare ikke meget søvn jeg får så hvis jeg kan få ham til at sove bare 3 timer ville være et vidunder for mig. jeg kan mærke jeg bliver mere og mere ked af det om dagen så tror jeg bliver nød til at prøve...

Ej hvor dejligt for dig at det fungere denne gang det jeg glad for at høre...

Knus Diana

Anmeld

8. april 2009

pomelo

Hej Diana
Øv hvor træls for jer. Det er altså alfa omega, at man kan få nogle timers sammenhængende søvn, så ser det hele bare lidt lysere ud. Jeg ammer selv fuldt ud, men har også masser af mælk, så han får stadig kun ved et bryst af gangen. vægten stiger støt, 7 uger: 5800 g, det er 600 g på 14 dage. Jeg er i mødregruppe med en, der også supplerer med MME til natten og ammer om dagen. Det går rigtig fint. Ammer du så også hver time om dagen? Virker han ellers tilfreds og tager på?
Kh. Pomelo

Anmeld

8. april 2009

Diana...

pomelo skriver:

Hej Diana
Øv hvor træls for jer. Det er altså alfa omega, at man kan få nogle timers sammenhængende søvn, så ser det hele bare lidt lysere ud. Jeg ammer selv fuldt ud, men har også masser af mælk, så han får stadig kun ved et bryst af gangen. vægten stiger støt, 7 uger: 5800 g, det er 600 g på 14 dage. Jeg er i mødregruppe med en, der også supplerer med MME til natten og ammer om dagen. Det går rigtig fint. Ammer du så også hver time om dagen? Virker han ellers tilfreds og tager på?
Kh. Pomelo

Nej det kun om natten og det fordi han ikke spiser så meget af gange så falder han i søvn og så det jo klart han hurtigere bliver sulten igen jeg har os MASSER af mælk han har taget 1300 gram på på 20 dage det bare meget og drikker og kun ved et bryst om dagen og så går der 2-3 timer inden han skal have igen. men om natten spiser han kun lidt af gangen og falder i søvn og så vågner 1 timer efter ca. jeg har prøvet hvor jeg vækker ham når han falder søvn for at få ham til at spise lidt mere men så ligger han bare og tygger lidt i den og falder i søvn. jeg prøvet at gi ham en flaske i går kl 22 og så vågnet han kl 02 som han altid gør og så ammet jeg ham og så sov han til kl 05 så det var dejligt. men han gider bare ikke at spise så meget om natten når det er bryst han er for træt. for jeg har MASSE af mælk.

Anmeld

10. april 2009

pomelo

Hej Diana
Gad vide, om det er fordi han er ved at sætte din mælkeproduktion op? Det skulle ikke være nødvendigt at give ham MME, når du har så meget mælk og han tager så godt på. Måske trænger han bare til nærhed? Jeg kan sagtens følge dig i, at det er en træls rytme, han er inde i. I ønskes alt mulig held og lykke med at få rytmen gjort bedre.

Anmeld

16. april 2009

stine_olesen

Hejsa

Vi er begyndt på det for 14 dage siden med 1 flaske MME, da den lille tømmer begger min bryster, jeg har ellers temmelig meget mælk, men han er et sluge hoved så han får en flaske til sidst så nu kan han sove 6-7 timer i træk før vågnede han hver 2 time så det er helt sikkert noget jeg kan anbefale, hvis man har sådan et mad hoved som min store dreng

Stine

Anmeld

16. april 2009

Diana...

stine_olesen skriver:

Hejsa

Vi er begyndt på det for 14 dage siden med 1 flaske MME, da den lille tømmer begger min bryster, jeg har ellers temmelig meget mælk, men han er et sluge hoved så han får en flaske til sidst så nu kan han sove 6-7 timer i træk før vågnede han hver 2 time så det er helt sikkert noget jeg kan anbefale, hvis man har sådan et mad hoved som min store dreng

Stine

Nu har jeg 2 gange prøvet en flaske men han afviser den han vil bare ikke have flaske, han er os et rigtig mad øre men jeg har MEGA meget mælk han tømmer kun et bryst af gangen og det løber faktisk så hurtigt mit mælk så han har det i hele hoved bagefter så det nok derfor han afviser flasken. så jeg må bare amme løs men jeg elsker os og amme synes bare at nætterne kan være lidt hårde engang i mellem, men nu vågner han max 2 gange om natte for at spise, jeg begynd at holde ham længer vågen inder nat amningen så han ikke vågner hver time...

hov det blev lidt indviklet håber du kan få det til at hænge sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.