Har idag været ved Jordemoren, og sikke da en skuffelse!
Er nu i 35+0, jeg havde bestemt forventet noget mere!
Bettepigen er skønnet til 2500 gram. De siger hun ligger i den gode ende.. Jeg tror dog det er for lidt, ligesom sidst da jordemoren skønnede ca. 200 gram ved siden af.
Min SF er målt til 33 cm. og hun ligger langt med hovedet ned af.. Og hun har god hjertelyd - det hørte vi nu ikke selv 
Men der blev hverken snakket fødsels ønsker, eller noget som helst andet.. Efter min mening var det bare spild af tid.. De kom heller ikke med et gæt på hvad hun vil veje ved fødsel, og de snakket ikke noget om hvornår hun kunne finde på at komme til verden, de sagde bare hun ihvertfald gerne skulle vente 14 dage endnu, hvilket jeg jo godt ved..
Skal først til jordemor igen i uge 38..
Ellers har vi efter 9 ugers ventetid, endelig kunne hente vores Barnevogn, Odder Enjoy, og den står nu hjemme ved mine sviger forældre - hvilket den nok ikke bliver ved med ! Selvom det var planen ..
Har ikke været på vægten siden uge 32, og da sagde vægten +16 kg. Men har målt maven idag, og den måler nu 119 cm.
Har vedhæftet billeder af vores fine barnevogn og et billede fra idag af maven ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld