Har i alle det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: HAR DU TAGET PÅ UNDER BEHANDLING???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.362 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

HAR I DER HAR VÆRET PÅ ANTI-DEP. MEDICIN ALLESAMMEN TAGET KILO PÅ OG HVORFOR?? ER DET FORDI I HAR SPIST MERE ELLER??

BESKRIV GERNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

HAR I DER HAR VÆRET PÅ ANTI-DEP. MEDICIN ALLESAMMEN TAGET KILO PÅ OG HVORFOR?? ER DET FORDI I HAR SPIST MERE ELLER??

BESKRIV GERNE

Har ikke været på det , men har en veninde der er det ..

Hu har taget på , ja , fordi lysten til sukkertrangen er der konstant , og hun ikke bliver mæt .. Og det gør hun har meget svært ved at tabe sig igen , og meget let ved at tage på ...

Anmeld

3. april 2012

aarhusmor

jeg tog på dengang jeg var på lykkepiller i 2005 og jeg prøver stadig at komme af med det

Anmeld

3. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kender ikke selv til det, men kender en som har taget omkring 20kg på efter hun er kommet på lykkepiller, men hun skal desværre fortsætte med dem.

Anmeld

3. april 2012

B&J

en venine hun tog på helt vildt men er dog smit igen efter hun stoppede min kæreste dengang var lige modsat han tabte sig

Anmeld

3. april 2012

regalprime

Har stemt ja. Har taget lykkepiller i 2005-2007 og tog godt 15 kg på. Spiste ikk mere eller noget, men det er desværre en bivirkning ved det. Jeg kæmper stadig med at få dem smidt plus et par rygestop kg

Anmeld

3. april 2012

iris-mor

Jeg har spist pillerne i ca et år nu, og har taget 20 kg på. Men det er fordi jeg har totalt sukkertrang. Min lyst til mad er så godt som væk, men sukker det glider rent ned. Jeg har det dog sådan at så længe pillerne gør at jeg kan få en normal hverdag, så er det bare fint. Kg må jeg se på senere, selvom det da er rigtig træls.

Anmeld

3. april 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Spiser paroxetin mod angst og står stand by, men kan sagtens tabe mig... handler om motivation og ikke hoppe i fælden med sukkeret... Jeg spiser bare det sunde, da jeg er opmærksom på, at der er en mulighed for at tabe på af pillerne.... Jeg spiser bare mange små måltider, så man hele tiden får lidt og dermed kan sulten holdes lidt nede....

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

tak for alle jeres svar ser ud som om flertallet siger ja men det lyder som om det er fordi sukkertrangen er øget?? jeg tænker bare hvis ikke man spiser anderledes kan tager man vel ikke på??

Anmeld

3. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tabte nogle kilo i starten af behandlingen pga madlede.

Nu har jeg taget dem på igen, men det kan jeg vidst ikke give medicinen skyld for. Hehe.. (Jeg er ikke overvægtig)

Jeg tager Zoloft/Sertralin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.