Jeg VAR gravid med vores nr.2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.797 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

Har et barn på 1 år og er blevet gravid og vi kunne ikke finde ud af hvad vi ville beholde det eller ej /; - Har nu taget den første abortpille og ved ikke om jeg nu fortryder alligevel..

- Jeg har brug for at tale, føler mig alene trods min bedste veninde sagde hun ville være der for mig ligemeget hvad men det er hun bestemt IKKE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

mulle85

du får lige et stort  herfra

Anmeld

3. april 2012

tarkoflen

Øv, du får lige et fra mig!

Pas på dig selv!

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Er bare så ked af det /;

Anmeld

3. april 2012

sarahb

Puha det er så hårdt!
Men prøv at huske på hvorfor du valgte at tage pillen og hvad det var der gjorde at i tog beslutningen. For evt at feje tvivl af vejen.
Sender dig de bedste tanker og håber du får det bedre

Anmeld

3. april 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Har et barn på 1 år og er blevet gravid og vi kunne ikke finde ud af hvad vi ville beholde det eller ej /; - Har nu taget den første abortpille og ved ikke om jeg nu fortryder alligevel..

- Jeg har brug for at tale, føler mig alene trods min bedste veninde sagde hun ville være der for mig ligemeget hvad men det er hun bestemt IKKE!

.. øv ja det er noget møg hvis du er igang med at fortryde, hvordan kan det være du så har taget pillen hvis du ik var helt afklaret endnu ?

Anmeld

3. april 2012

Kongmulle

MariaKyedDK skriver:

.. øv ja det er noget møg hvis du er igang med at fortryde, hvordan kan det være du så har taget pillen hvis du ik var helt afklaret endnu ?

Du skrev det jeg ville skrive...

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

fordi jeg troede jeg havde bestemt mig, trods meget forvirring..

Anmeld

3. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

fordi jeg troede jeg havde bestemt mig, trods meget forvirring..

Kan man stoppe det hvis man fortryder efter 1 pille?

Har ikke så meget forstand på den slags,men jeg syntes ikke du skal gå gennem noget du er i tvivl om.

Anmeld

3. april 2012

lio

Øv, det er så hårdt når du står midt i det, håber du får det bedre.

Du får en kæmpe krammer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.