hejza alle baby.dk bruger.
jeg fødte vores dejlige datter d.26/3.
jeg står op mandag morgen kl. 6 fordi jeg skal tisse og da jeg er færdig med det går mit vand, jeg går ind og vækker min kæreste han trode ikke på og lage sig til at sove igen.....
jeg går igang med at pakke deværse ting vi skal have med på sygehuset. jeg får endeligt vækket min kæreste omkring kl.8.30. jeg ringer til fødegangen som meget gerne vil se mig. hn sagde til mig at jeg nok blev sendt hjem igen da der kunne gå mange timer før fødslen gik igang. vi ankommer til fødegangen kl.10 og jeg bliver så undersøgt og får at vide at jeg er 5 cm åben så vi kommer ind på en fødestue....
selve fødslen går rigtigt godt. hun kommer ud i den store verden kl.22.06. jeg sprækker lidt men så begynder jeg at bløde så jeg når ikke rigtig at nyde at hun er kommet ud til os, for de roder rundt dernede for at finde ud af hvorfor jeg bløder. jeg bliver så dårlig at jeg siger til dem at de bliver til at tage hende for jeg har ingen kræfter....nu for de travlt med at sende mig ned og blive opereret. jeg tabte 1900ml blod. de fik lukket min livmord så det stoppede med at bløde.
vi har det allesammen godt i dag....
hun kom 10 dage før termin.
jeg havde termin d.5/4 og hun kom d.26/3.
hun vejede 3850g og hun var 52cm lang så det var lidt af en dejlig basse der kom ud til os.....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld