Dårlige 3D billeder - er vi de eneste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

I uge 28, skulle vi jubiii til 3d scanning, og jeg havde bare glædet mig rigtig meget.. Men det var helt umuligt, Junior sov, og havde puttet sig helt op i moderkagen, og han stod ikke til at vække, hverken med puf eller noget som helst.. Heldigvis sagde scanningsdamen at vi kunne komme ind igen på deres regning, så stor ros til Bang og Hinge, og vi var mere lettet over ikke lige at have brugt 1200,- på hvad der føltes som ingenting..

Så igår var vi der inde igen, desværre ikke hos den samme scanningsdame, da hun havde ferie, men hun var også sød nok.. Men igen, kunne hun intet fange, der var både moderkage og navlesnor i vejen.. Faktisk kunne man se mindre, og det var mere slørret denne gang.. MEGA øv!!! Heldigvis sagde hun at hun gerne ville prøve en sidste og 3. gang..

Så nu skal vi derind igen på lørdag, hvor jeg så er i 31+0, og det må jo heller ikkke blive for sendt, da se så slet ingenting kan se.. Ihhh altså, nu tør jeg slet ikke håbe på noget.. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har sagt andet end at deres 3d scanningerne er helt utroligt og helt fantastriske - men det er jo bare ikke det vi oplever..

SÅ kryds lige alt hvad i kan for at vi også kan få de billeder vi sådan har gået og ønsket og drømt om.. Vi vil så gerne se hans lille ansigt og ikke kun lige ane hans pande..

Findes der andre der også har endt med at måtte give op og betale for nul og nix.. ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Isaac's mor

Krydser fingre for jer!
Men nej kender ingen som har skulle betale for noget hvor de ikk kunne se.. Men man ved jo aldrig :/

Anmeld

3. april 2012

crille

Krydser alt hvad der krydses kan..  

Kender faktisk ikke nogen der har været til 3d, men overvejer det selv.. 

Tror på det lykkedes på lørdag og håber på en skøn opdatering fyldt med gode billeder  

Er det ikke noget med at iskold vand også kan gøre sit til at vække den lille? 

Anmeld

3. april 2012

Chevro

Vi gav 1400,- men de første billeder var hovedet utydeligt, og vi fik ikke helt så gode billeder som vi gerne ville. Da jeg har foranliggende moderkage, som åbenbart er god at putte i.

Men vi fik tilbudt at komme igen, altså at ´'dele' tiden op. Det gjorde vi og det var noget bedre! Men stadig ikke helt vildt godt, dog er vi ok tilfredse med de sidste nye billeder.

Første gang var uge 27, og anden gang uge 30.

Anmeld

3. april 2012

Chevro

Men ja, vi skulle betale den første gang vi var derinde! uanset om de var gode eller ej.

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

Jeg krydser fingre for jer! 

Jeg kender ikke selv nogle som har fået en 3D-scanning. Jeg ville selv gerne have fået en, men nåede det aldrig 

Anmeld

3. april 2012

cecilie1984

Jeg var afsted 3 gange gange med BEGGE mine piger. De lå begge med arme og ben oppe i hovedet. Så vores billeder blev heller ik helt som vi havde håbet på. Men alligevel en STOR oplevelse for os. Og kønnet fik vi også at vide ved begge piger til 3d scanningen.

Men dejligt vi fik lov at komme så mange gange så man som du selv siger ik bare smider penge ud af vinduet. Det er mange penge for en scanning.

Krydser findre for dig på lørdag

Anmeld

4. april 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Selvfølgelig kal vi betale uanset - jeg har bare ALDRIG hørt om andre som er endt med dårligt resultat af enten den ene eller anden grund.. Kun at ALLE synes det er helt fantastiske og helt utroligt..

Vi kan jo ikke rigtig se ham, så synes det var knap så fantastisk.. Det skyldes også at min moderkage er foranliggende, og at han er en puttegøj som ligger sig helt op iden.. 

Håber virkelig bare at 3. gang er lykkens gang..

Anmeld

4. april 2012

Nattøs

vi får heldigvis disse billeder gratis så glæder mig til at vi bliver kaldt til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.