I uge 28, skulle vi jubiii til 3d scanning, og jeg havde bare glædet mig rigtig meget.. Men det var helt umuligt, Junior sov, og havde puttet sig helt op i moderkagen, og han stod ikke til at vække, hverken med puf eller noget som helst.. Heldigvis sagde scanningsdamen at vi kunne komme ind igen på deres regning, så stor ros til Bang og Hinge, og vi var mere lettet over ikke lige at have brugt 1200,- på hvad der føltes som ingenting..
Så igår var vi der inde igen, desværre ikke hos den samme scanningsdame, da hun havde ferie, men hun var også sød nok.. Men igen, kunne hun intet fange, der var både moderkage og navlesnor i vejen.. Faktisk kunne man se mindre, og det var mere slørret denne gang.. MEGA øv!!! Heldigvis sagde hun at hun gerne ville prøve en sidste og 3. gang..
Så nu skal vi derind igen på lørdag, hvor jeg så er i 31+0, og det må jo heller ikkke blive for sendt, da se så slet ingenting kan se.. Ihhh altså, nu tør jeg slet ikke håbe på noget.. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har sagt andet end at deres 3d scanningerne er helt utroligt og helt fantastriske - men det er jo bare ikke det vi oplever..
SÅ kryds lige alt hvad i kan for at vi også kan få de billeder vi sådan har gået og ønsket og drømt om.. Vi vil så gerne se hans lille ansigt og ikke kun lige ane hans pande.. 
Findes der andre der også har endt med at måtte give op og betale for nul og nix.. ????
Anmeld