Graviditet og lavt blodsukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. april 2012

christinak

Jeg er idag 37+0 og har de sidste par uger kæmpet meget med at sspise da jeg bare overhoved ikke er sulten. Så idag spiste jeg 2 boller kl 7 om morgenen og en banan igen kl 10 da jeg skulle ind og have taget blodprøver ved lægen kl 10.30.

Laborenten måler så mit blodsukker og det er på 3,9 det er lige lavt, og nu tænker jeg hvorfor det er så lavt når jeg har spist og kan det lave blodsukker skade mit barn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

M (:

Jeg er idag 37+0 og har de sidste par uger kæmpet meget med at sspise da jeg bare overhoved ikke er sulten. Så idag spiste jeg 2 boller kl 7 om morgenen og en banan igen kl 10 da jeg skulle ind og have taget blodprøver ved lægen kl 10.30.

Laborenten måler så mit blodsukker og det er på 3,9 det er lige lavt, og nu tænker jeg hvorfor det er så lavt når jeg har spist og kan det lave blodsukker skade mit barn? 

Har forsøgt at søge lidt rundt på nettet, og umiddelbart er det ikke farligt for barnet, hvis du har kortvarige perioder med lavt blodsukker. Men derfor er det jo selvfølgelig stadig vigtigt, at du forsøger at holde blodsukkeret rimelig stabilt og inde for normalen.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.