Anonym skriver:
Vi vil gern have en nr 2 og derfor smed jeg p-pillerne den 12 marts med menstruation den 15 indtil den 22 marts.
Der efter har vi haft sex nogle gange. Og da jeg ikke er langt henne har de 2 graviditets teste selvfølgelig været negative. I min første graviditet kun jeg første teste positiv 5+2 (3).
Men jeg har følgende symptomer:
- Mens lignende smerter
- Kvalme
- Hovedpine
-Træthed
- Og for første gang igår aftrs ømme bryster
- En enkelt lille plet blødning
Men kan de være en gravditet, er det hjernen der spiller mig/os et pus fordi vi ønsker os en baby eller er det ting der sker fordi jeg er stoppet på p-piller.
Hvad siger i piger?

Det er der ingen der kan svare på, det kan gå begge veje jo... Det kan være graviditetstegn, men også bare cyklus tegn... Jeg havde samtlige "symptomer" hver eneste måned fra ÆL og frem til mens i 10 mdr!!!
11. måned efter p-pillerne var droppet valgte vi at holde en pause, da vi skulle i behandling to mdr efter og jeg havde brug for lidt ro i hovedet omkring PB... Jeg mærkede intet overhovedet og det viste sig jeg var blevet gravid den måned....
Så min pointe: forsøg at lade være med at lægge for meget i det, jeg tror der er rigtig mange som "fremprovokerer" den slags symptomer fordi de så gerne vil være gravide... Kender det fra mig selv, jeg var jo selv sådan... Men har også lært af min erfaring og tror virkelig man gør sig selv en bjørnetjeneste ved at lægge for meget i den allermindste hovedpine, kvalme eller træthed...
Håber for jer der er gevinst, men pas på med forventningerne 
Anmeld