gå sele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. april 2009

Mamamischa

Hva synes i om gå sele til børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

metted

Da Jonas var lidt over et år købte jeg en gåsele. Jeg har ellers altid været imod det med at have han i en sele, men det var ikke altid han ville holde i hånden, jeg tror det var irriternede for ham at skulle gå med hånden oppe hele tiden og for den sags skyld at jeg skulle strække mig ned til hans lille hånd, så var det meget bedre at han fik gåselen på. Det gav ham lidt mere frihed, og hvis der er fare på færde så kunne man holde gåselen lidt op.
EN meget god opfindelse, som nogle desværre ser lidt skævt til.

Anmeld

7. april 2009

A.

kun aldrig finde på det!! jeg har barn og ikke hund synes jeg...så det kun jeg ikke drømme om..
men her var sådan debat før
her kan du se den.
www.baby.dk/debat/7023/babyudstyr/bruger-du-gaasele-til-dit-barn.aspx

Anmeld

7. april 2009

finkedinke

Jeg har nogle gange brugt gå-sele som dagplejer. Det er en god sikkerhed når man har 4 børn med på tur på en gang. Og forældrene er glade for den ekstra sikkerhed.

Privat bruger jeg ikke sele, men kan godt forestille mig at jeg vlle hvis jeg skulle have alle tre børn og barnevogn med mig i tog/bus og stå af hovedbanegården eller noget tilsvarende.
Min mellemste er lige i en alder hvor der prøves grænser af og nogle gange ville jeg ønske jeg kunne binde hende fast til barnevognen når vi går tur

Anmeld

7. april 2009

Astrid P

Jeg synes det er en glimrende opfindelse... Har ikke selv en, men har bestemt af og til ønsket at jeg havde! Især når min datter laver en hystade-diva-scene og ikke vil finde sig i at skulle holde sin mor i hånden ude i trafikken!

Hellere bruge selen i en periode, end at der sker ulykker fordi barnet får vristet sig fri. Og helt klart heller på egne ben i en sele, end siddende på sin flade i en klapvogn hele dagen...

Anmeld

7. april 2009

Kloster

Mamamischa skriver:

Hva synes i om gå sele til børn ?

Jeg er ikke til gå-seler. Alene af den grund, at jeg VIL lære mine børn til at holde i hånd, når jeg siger det.
Jeg har en line på min hånd, IKKE mit barn.

Kan læse at mange er glade for en gå-sele. Fair nok, men det bliver ikke mine børn, der kommer i sådan en. Hvad andre mener og gør, er fint nok med mig.
Jeg acceptere andre folks meninger. Håber også andre gør det ved mig så

Kloster

Anmeld

7. april 2009

Kloster

Kloster skriver:

Jeg er ikke til gå-seler. Alene af den grund, at jeg VIL lære mine børn til at holde i hånd, når jeg siger det.
Jeg har en line på min hånd, IKKE mit barn.

Kan læse at mange er glade for en gå-sele. Fair nok, men det bliver ikke mine børn, der kommer i sådan en. Hvad andre mener og gør, er fint nok med mig.
Jeg acceptere andre folks meninger. Håber også andre gør det ved mig så

Kloster

Jeg har line på min HUND, skal der stå

Anmeld

7. april 2009

Mamamischa

alles meninger er accepterede .. min kæreste vil heller ikke ha vores datter i sele og det respekterer jeg, jeg synes nu det ville være godt hvis man nu er et sted med mange mennesker

Anmeld

7. april 2009

Honningblomst

Astrid P skriver:

Jeg synes det er en glimrende opfindelse... Har ikke selv en, men har bestemt af og til ønsket at jeg havde! Især når min datter laver en hystade-diva-scene og ikke vil finde sig i at skulle holde sin mor i hånden ude i trafikken!

Hellere bruge selen i en periode, end at der sker ulykker fordi barnet får vristet sig fri. Og helt klart heller på egne ben i en sele, end siddende på sin flade i en klapvogn hele dagen...

Helt enig...det er sikkerhed som en sele i barnevogn og bil...børn skal nok lære at holde i hånd og gå pænt alligevel.
jeg synes en gåsele er super..
knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.