Hmm udflåd...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

Hej og godmorgen alle sammen.. Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogle kan svare på :/...

Jeg har meget tit for tiden haft udflåd, som er meget 'tykt' og hvidt.. Men Da jeg vågnede her til morgen, har jeg også udflåden men det er brundt-rødt-Hvidt ???? 

Skal jeg være nervøs? Hvad betyder det at have den udflåd?? Og hvad betyder det nu hvor det er den underlige farve som det ikke plejer at være?? 

Bliver bare nervøs.. Forresten jeg er 25+4..

Hilsen en nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Kay

ingen ide... men hvis du er nervøs så prøv at ringe til din læge

Anmeld

3. april 2012

BabyMama2

Altså jeg havde også noget udflåd hvor der var en smule lyserødt i det, sagde det til min læge da jeg var til 25 ugers undersøgelse og hun sagde at hvis det blev ved kunne det være tegn på svangerskabsforgifting :s Men har heldigvis ikke haft det mere end én gang så hvis jeg var dig ville jeg nok spørge en læge om det!

Anmeld

3. april 2012

BabyMama2

Anonym skriver:

Hej og godmorgen alle sammen.. Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogle kan svare på :/...

Jeg har meget tit for tiden haft udflåd, som er meget 'tykt' og hvidt.. Men Da jeg vågnede her til morgen, har jeg også udflåden men det er brundt-rødt-Hvidt ???? 

Skal jeg være nervøs? Hvad betyder det at have den udflåd?? Og hvad betyder det nu hvor det er den underlige farve som det ikke plejer at være?? 

Bliver bare nervøs.. Forresten jeg er 25+4..

Hilsen en nervøs..

Ups fik ikke lige citeret det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.