Er det underligt??:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil SÅ gerne føde igen!!!! Som i virkelig gerne! Er ikke engang 4 mdr sidden jeg fødte men jeg vil så gerne føde igen men ønsker kun at have et barn :s er der andre der har haft lysten til at føde igen hurtigt efter deres første fødsel??:/ jeg eeeelsker så meget at være mor men vil virkelig gerne opleve en fødsel igen og fortryder virkelig det ikke blev filmet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

sne190810

Anonym skriver:

Jeg vil SÅ gerne føde igen!!!! Som i virkelig gerne! Er ikke engang 4 mdr sidden jeg fødte men jeg vil så gerne føde igen men ønsker kun at have et barn :s er der andre der har haft lysten til at føde igen hurtigt efter deres første fødsel??:/ jeg eeeelsker så meget at være mor men vil virkelig gerne opleve en fødsel igen og fortryder virkelig det ikke blev filmet

Nixen, du er ikke alene

Jeg har ikke lyst til at få endnu et barn (endnu), men vil så gerne igennem det hele igen. Selv graviditeten, selvom de første 5 måneder var et helvede.

Det er ret spøjst

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Nixen, du er ikke alene

Jeg har ikke lyst til at få endnu et barn (endnu), men vil så gerne igennem det hele igen. Selv graviditeten, selvom de første 5 måneder var et helvede.

Det er ret spøjst

Ååååh hvor godt at læse men ja det er simpelthen så mystisk at have det sådan :/

Anmeld

2. april 2012

LinLin

Anonym skriver:

Jeg synes det er lidt underligt

Det er først 1½ år efter jeg tænker jeg godt kunne tænke mig det igen (altså det hele - synes de der 4½ time i fødsel kunne undværes )

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg synes det er lidt underligt

Det er først 1½ år efter jeg tænker jeg godt kunne tænke mig det igen (altså det hele - synes de der 4½ time i fødsel kunne undværes )

Fra jeg kom med veer til der var født gik der 11 timer :/ men jeg vil det bare SÅ gerne igen!!! Måske fordi jeg skulle holde min eks ud under fødslen at jeg ikke nød den godt nok vil kun have mit barn jeg har nu ikke flere men nøøøøj en fødsel til jo tak

Anmeld

2. april 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

altså jeg ved ik om jeg synes det er underligt, men altså at føde et barn er jo den største ting i verden vi kvinder kan - synes jeg jeg vil gerne føde igen, men altså vil nok godt undvære de der smerter der haha... men vil virkelig gerne have en lille mere

Anmeld

3. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ork nej, det er ikke spor underligt. Det er 13 ½ år siden, jeg fødte for tredje og sidste gang, og jeg synes stadig, det ville være fantastisk at få den oplevelse med igen - og igen - og igen.

Anmeld

3. april 2012

FrkMR

Jeg har det på samme måde, og det er ikke engang et halvt år siden jeg fødte

Graviditeten kan jeg sagtens undvære!

Men fødslen var SÅ fed en oplevelse. Jeg kunne slet ikke forstå min veninde der fik filmet hendes fødsler - men nu kan jeg, og jeg fortryder inderligt det ikke blev filmet og at min mor var SÅ dårlig en fotograf. Øv øv øv!

Jeg glæder mig helt vildt til at skulle føde igen. Jeg vil så også gerne have den lille baby bare ikke lige nu.

Men føde kunne jeg gøre igen i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.