Brio Kompakt Plus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der har erfaring med denne vogn?

http://kaereboern-odense.dk/brio-kompakt-plus-1871.html

Til vores første har vi haft en Trille Gigant som vi egentlig har været godt tilfredse med, men til den næste vil vi gerne have en vogn der er let og ikke fylder meget pakket sammen.

Andre bud og erfaringer er mere end velkomne Det må bare ikke være en vogn med hjul der drejer, den skal kunne køre i skov og på stranden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

3. april 2012

marloutti

Anonym skriver:

Er der nogen der har erfaring med denne vogn?

http://kaereboern-odense.dk/brio-kompakt-plus-1871.html

Til vores første har vi haft en Trille Gigant som vi egentlig har været godt tilfredse med, men til den næste vil vi gerne have en vogn der er let og ikke fylder meget pakket sammen.

Andre bud og erfaringer er mere end velkomne Det må bare ikke være en vogn med hjul der drejer, den skal kunne køre i skov og på stranden.

Vi har den og elsker den.... Der er nogle, der mener bremserne er trælse, men vi har ingen problemer haft.... Den fylder ikke meget klappet sammen. Vores bagagerum er ikke stort, men den kan være der...  Jeg synes den er lækker at køre med også i skoven...

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

marloutti skriver:

Vi har den og elsker den.... Der er nogle, der mener bremserne er trælse, men vi har ingen problemer haft.... Den fylder ikke meget klappet sammen. Vores bagagerum er ikke stort, men den kan være der...  Jeg synes den er lækker at køre med også i skoven...

Ihh tusind tak, lige det svar jeg ønskede

Anmeld

3. april 2012

marloutti

Anonym skriver:

Ihh tusind tak, lige det svar jeg ønskede

Anmeld

3. april 2012

Gaia

Vi har den og alt ved den er godt undtagen bremserne!! De er bare super trælse.

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Vi har den og alt ved den er godt undtagen bremserne!! De er bare super trælse.

Hvad er der galt med dem?

Anmeld

3. april 2012

Kit

Vi er glade for vores. Bremserne skal man bare vende sig til

Anmeld

3. april 2012

Gaia

Anonym skriver:

Hvad er der galt med dem?

Det er den måde du skal have fødderne ind mellem to stænger. Trykke lidt ned og så løfte den øverste stang op. Lidt svært at forklare 

Anmeld

3. april 2012

VIPpigen

Min svigerinde har den, og er rigtig glad for sin også. Som en anden skriver er bremserne bare rø* irriterende. Det tog mig noget tid at knække den kode;-)
Men ellers en super lækker vogn:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.