Hej alle.
Ja, vi er her altså endnu
Jeg læser med herinde med fornøjelse men synes ikke, der er ret meget tid til at skrive.
Leah og Jonathan trives. Dvs Jonathan er i penicilinbehandling for mellemørebetændelse på begge øre - det lille pus. Det var 3. gang, jeg var ved læge med ham indenfor samme uge, men altså først den 3. gang, de fandt ud af, hvad der var galt.
Jonathan er 4½ måned nu og lige startet på grød. De sidste 2 måneder har han spist ca hver anden time om natten - hvilket, jeg synes, er lidt rigeligt. Men han har ikke et fantastisk sovehjerte, for om dagen tager han kun en halv time af gangen, sådan ca 4 gange om dagen.
Vi havde barnedåb for 2 uger siden. Det var den samme dag, hvor der blev holdt 5-års dåbsjubileum i kirken, så Leah var jo specielt inviteret. Det var rigtig festligt, og Jonathan klarede det flot.
Leah er jo også lige blevet 5 år. Hun var ved lægen i går for at få sit stik og klarede det med bravour (med lidt hjælp fra et trylleplaster - en fantastisk opfindelse). Hun har lige fundet sig en ny veninde på nabovejen, så nu er der et par stykker at skifte med herhjemme. Og hold da fast hvor hun elsker at have en at lege med. De render bare fra sted til sted, hvilket er helt genialt.
Håber I alle har det godt. Klem fra Birte
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld