Utydelig test og mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg har fået min mens i dag, dog slet ikke så kraftig som ellers.. Fik først min mens for ca. 3-4 mdr. siden efter jeg har født. Og mine menser har været meget kraftfulde.. Men den her gang har næsten ingen smerter, mine dutter er ømme (Det plejer de ikke når jeg får mens) og jeg bløder ret minimalt....

Nu er det så sådan at jeg tidligere, i dag, da jeg fik min mens, skulle have en tampon i.. Og den test som jeg havde taget i går lå stadig i skralderen, jeg glimtede hurtigt på den da der pludselig var to streger... Hmmm... Tog den op (Bare rolig, ingen klamheder i skralderen ) og tja... To streger.. Det er dog en utydelig streg, men har hørt fra mange at en streg er en streg... Men også at Valmed test er nogle værre nogle. Jeg har dog aldrig oplevet at der har været "falske streger" og alle mine Valmed test vidste rigtigt de gange jeg har været gravid og også rigtigt hver gang jeg ikke har været det (Må vidst være op på 100 tests eller mere efterhånden)

Men hvad siger I kloge tøsser...? Jeg har brug for hjælp her...

Vil lige sige at den er mere tydelig når jeg ser den live...

(Dem der kan gætte hvem jeg er, ud fra den måde jeg skriver på, må gerne være lidt shhhy lige indtil videre )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg har fået min mens i dag, dog slet ikke så kraftig som ellers.. Fik først min mens for ca. 3-4 mdr. siden efter jeg har født. Og mine menser har været meget kraftfulde.. Men den her gang har næsten ingen smerter, mine dutter er ømme (Det plejer de ikke når jeg får mens) og jeg bløder ret minimalt....

Nu er det så sådan at jeg tidligere, i dag, da jeg fik min mens, skulle have en tampon i.. Og den test som jeg havde taget i går lå stadig i skralderen, jeg glimtede hurtigt på den da der pludselig var to streger... Hmmm... Tog den op (Bare rolig, ingen klamheder i skralderen ) og tja... To streger.. Det er dog en utydelig streg, men har hørt fra mange at en streg er en streg... Men også at Valmed test er nogle værre nogle. Jeg har dog aldrig oplevet at der har været "falske streger" og alle mine Valmed test vidste rigtigt de gange jeg har været gravid og også rigtigt hver gang jeg ikke har været det (Må vidst være op på 100 tests eller mere efterhånden)

(Dem der kan gætte hvem jeg er, ud fra den måde jeg skriver på, må gerne være lidt shhhy lige indtil videre )

Jeg vil sige at den er positiv 

Tillykke med det!!! hvis det altså er ønsket! 

Anmeld

2. april 2012

Frk.S

Ja, altså for mig ser den positiv ud.

MEN den skulle jo være ugyldig hvis den er kommet efter de 5 min. (eller hvad der nu står i indlægssedlen).

Men du kan jo prøve at tage en ny og se hvad den "siger"

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

Jeg vil sige at den er positiv 

Tillykke med det!!! hvis det altså er ønsket! 

Vedkommende vil altid være ønsket, hvis den viser rigtigt, at det er en smule ubelejeligt/uplanlagt er dog en ganske anden sag

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ja, altså for mig ser den positiv ud.

MEN den skulle jo være ugyldig hvis den er kommet efter de 5 min. (eller hvad der nu står i indlægssedlen).

Men du kan jo prøve at tage en ny og se hvad den "siger"

Præcis!

Det er nemlig også det jeg bider mærke i... Men siger du 5 min.? Tror jeg smed den ud efter 2 min. da den ikke viste nogen streg der 

Tjaa, undrer mig jo også om det kan være mine menshormoner der forstyrrer den...

Men må indrømme at den test jeg tog for tre dage siden også viste "et eller andet". Jeg skød det bare hen med at den var negativ, fordi der ikke var nogen lyserød streg, bare en hvid streg, hvis du forstår?

Anmeld

2. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Vedkommende vil altid være ønsket, hvis den viser rigtigt, at det er en smule ubelejeligt/uplanlagt er dog en ganske anden sag

, Kender følelsen 

Held og lykke med det 

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

, Kender følelsen 

Held og lykke med det 

Jo tak skal du have... Skal nok stå frem hvis den viser sig at være god nok

Anmeld

2. april 2012

Frk.S

Anonym skriver:

Præcis!

Det er nemlig også det jeg bider mærke i... Men siger du 5 min.? Tror jeg smed den ud efter 2 min. da den ikke viste nogen streg der 

Tjaa, undrer mig jo også om det kan være mine menshormoner der forstyrrer den...

Men må indrømme at den test jeg tog for tre dage siden også viste "et eller andet". Jeg skød det bare hen med at den var negativ, fordi der ikke var nogen lyserød streg, bare en hvid streg, hvis du forstår?

Jeg mener det er 5 min. - men kan ikke lige huske det.

Så kan det da godt være den er god nok. Du må tage en ny.

Anmeld

2. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hejsa.

tag en ny test ... tog sådan en valmed smed den i skralderen kiggede på den 4 timer efter og den var så posetiv her. Og desuden fik jegtager Bp hos gyn da jeg begyndte at bløde og troede det var en abort. Men blodprøven negativ for Hcg. Mit råd. tag en ny test.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg mener det er 5 min. - men kan ikke lige huske det.

Så kan det da godt være den er god nok. Du må tage en ny.

Ja det er vist det eneste sikre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.