Hejsa.
Jeg har fået min mens i dag, dog slet ikke så kraftig som ellers.. Fik først min mens for ca. 3-4 mdr. siden efter jeg har født. Og mine menser har været meget kraftfulde.. Men den her gang har næsten ingen smerter, mine dutter er ømme (Det plejer de ikke når jeg får mens) og jeg bløder ret minimalt....
Nu er det så sådan at jeg tidligere, i dag, da jeg fik min mens, skulle have en tampon i.. Og den test som jeg havde taget i går lå stadig i skralderen, jeg glimtede hurtigt på den da der pludselig var to streger... Hmmm... Tog den op (Bare rolig, ingen klamheder i skralderen
) og tja... To streger.. Det er dog en utydelig streg, men har hørt fra mange at en streg er en streg... Men også at Valmed test er nogle værre nogle. Jeg har dog aldrig oplevet at der har været "falske streger" og alle mine Valmed test vidste rigtigt de gange jeg har været gravid og også rigtigt hver gang jeg ikke har været det (Må vidst være op på 100 tests eller mere efterhånden) 
Men hvad siger I kloge tøsser...? Jeg har brug for hjælp her... 
Vil lige sige at den er mere tydelig når jeg ser den live... 
(Dem der kan gætte hvem jeg er, ud fra den måde jeg skriver på, må gerne være lidt shhhy lige indtil videre
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld