Fik shoppet idag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. april 2012

MorDk

Hvor var det dog rart for én gang skyld at komme hjem med en pose fuld til MIG SELV! Plejer altid at komme hjem med noget til Bassen... men idag var det MIG der skulle forkæles lidt! 

Jeg havde gavekort der skulle bruges ( herligt

I matas fik jeg købt noget sminke...( mascara, creme og en mørkeblå eyeliner)

I H&M købte jeg 2 x graviditetsbukser, 2 x kjoler, 3 x leggins, 2 basic bluser i rød og sort. + 5-6 amme BH'er

I Only købte jeg 2 basic bluser i hvid og koral...

I Sportsmaster et par New Balance sko

I Føtex 3 par slippers/sko  ( brun, sort og hvid)

Ville bare liiige dele det med jer... for jeg er godt nok glad! Efter jeg er blevet mor glemmer jeg sgu lidt mig selv *S* 

kender I det? At købe en masse  til ungerne frem for en selv...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Hvor var det dog rart for én gang skyld at komme hjem med en pose fuld til MIG SELV! Plejer altid at komme hjem med noget til Bassen... men idag var det MIG der skulle forkæles lidt! 

Jeg havde gavekort der skulle bruges ( herligt

I matas fik jeg købt noget sminke...( mascara, creme og en mørkeblå eyeliner)

I H&M købte jeg 2 x graviditetsbukser, 2 x kjoler, 3 x leggins, 2 basic bluser i rød og sort. + 5-6 amme BH'er

I Only købte jeg 2 basic bluser i hvid og koral...

I Sportsmaster et par New Balance sko

I Føtex 3 par slippers/sko  ( brun, sort og hvid)

Ville bare liiige dele det med jer... for jeg er godt nok glad! Efter jeg er blevet mor glemmer jeg sgu lidt mig selv *S* 

kender I det? At købe en masse  til ungerne frem for en selv...?

Hvor lækkert!!! Ja, jeg kender det udemærket godt herhjemme  Jeg glemmer at forkæle mig selv og kommer hjem med tøj til Isabella i stedet... 

Anmeld

2. april 2012

bullerbassen

Jeps HELE tiden, kan aldrig finde til mig selv men masser til ungerne. Havde fødselsdag i okt , hvor jeg fik en del penge. Som er gemt til nyt tøj, har løbende købt når jeg har fundet noget jeg kunne bruge. Og har en lille slat tilbage.

Så der er efterhånden kommet en del nyt de sidste par måneder , skønt.

Anmeld

2. april 2012

MorDk

Ehmm... forresten så har jeg også sørget for at spare lidt sammen så jeg kan købe tøj efter jeg har født og selvfølgelig tabt mig lidt igen... Det er altså meget rart med lidt nyt når man har født! (kan jeg ihvertfald huske fra sidst) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.