Kom MEGET gerne med jeres mening :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

UngMor17

VanessaSparre skriver:

Altså efter min mening synes jeg at det kun skulle være Viola,

uha det jo snart 

Ja det er snart. super dejligt!  Ja Viola er også super sødt alene, men jeg har bare lidt med navnet My også 

Hvad med Filine, hvad synes du/I om det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Sofia24

UngMor20 skriver:

hej alle i skønne kvinder. 

Hvad synes i om navnet Viola-My eller Viola My uden bindestreg? 

Er det for gammeldags? minder det jer om den såkaldte ''bas viola'' eller om ældre damer?? Jeg har lige fra FØR min graviditet sagt, at hvis jeg nogensinde fik en pige, skal hun hedde Viola My Jonasson. (Jonasson er min efternavn). NU er jeg sørme gravid med en dejlig lille pige. Er i uge 35+4 og synes da det kunne være meget rart lige at hører jeres mening, da det jo lige er oppe over  

Kender en Sara My

Og jeg synes også at Viola My er rigtig sødt

Anmeld

2. april 2012

BabyMama2

UngMor20 skriver:

Ja det er snart. super dejligt!  Ja Viola er også super sødt alene, men jeg har bare lidt med navnet My også 

Hvad med Filine, hvad synes du/I om det? 

Hmm Filine, ikke så meget min smag desværre..

Nu til noget helt andet hvis det okay jeg spørger. Synes jeg har læst et sted at du er 17 år, kan det passe?

Anmeld

2. april 2012

UngMor17

VanessaSparre skriver:

Hmm Filine, ikke så meget min smag desværre..

Nu til noget helt andet hvis det okay jeg spørger. Synes jeg har læst et sted at du er 17 år, kan det passe?

Ja, altså jeg er egentlig kun 16 år, men da jeg bliver 17 år om nogle få ugers tid, har jeg bare skrevet det 

Anmeld

2. april 2012

BabyMama2

UngMor20 skriver:

Ja, altså jeg er egentlig kun 16 år, men da jeg bliver 17 år om nogle få ugers tid, har jeg bare skrevet det 

Okay hehe ..

Jeg er nemlig 17 år

Anmeld

2. april 2012

maryjane

Det er da fint, uden bindestreg. Synes ikke bindestreg burde høre hjemme i navne ... 

Anmeld

2. april 2012

Krussedulle

UngMor20 skriver:

Er det for gammeldags? minder det jer om den såkaldte ''bas viola'' eller om ældre damer?? Jeg har lige fra FØR min graviditet sagt, at hvis jeg nogensinde fik en pige, skal hun hedde Viola My Jonasson. (Jonasson er min efternavn). NU er jeg sørme gravid med en dejlig lille pige. Er i uge 35+4 og synes da det kunne være meget rart lige at hører jeres mening, da det jo lige er oppe over  

Jeg syntes at det er et skønt navn!! med og uden bindestreg ... Hvis jeg får en pige engang skal hun hedder Vega My ..

Anmeld

2. april 2012

MortilCilas

UngMor20 skriver:

Viola My lyder bedst! Synes det super sødt og anderledes

Anmeld

2. april 2012

Muhmi

Viola My er bare rigtig sødt med efternavnet bagved... I like

Anmeld

2. april 2012

prettybutterfly

Jeg ELLLSker navnet Viola og resten lyder også godt! Hader selv bindestreg, men det er vel en smagssag! Navnet lyder godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.