unikalk,gravijern,gravitamin:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. april 2009

christinam

så der vil ikke mere man skal tag hehe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

A.

super fik du fat i det?

Anmeld

7. april 2009

christinam

agnieszka skriver:

super fik du fat i det?

jep kostede sgu 500 hehe men ja hvad gir man ikk for sit barn hehe , der vil ikk mere nu hader nemlig piller , heh

Anmeld

7. april 2009

A.

det var da dyrt synes jeg..mener at jeg har givet omkring 200..for gravitamin og gravjern fra multi tabs

Anmeld

7. april 2009

christinam

agnieszka skriver:

det var da dyrt synes jeg..mener at jeg har givet omkring 200..for gravitamin og gravjern fra multi tabs

jeg ga 131,50 for unikalk tabl. og 175,95 for gravitermin og 98,45 for gravijern

Anmeld

7. april 2009

A.

godt du fik købt det

Anmeld

7. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rigtig godt at du har købt dem, Lille Ny!!! Det er ihvertfald et skridt i den rigtige retning!! Må man være flabet og foreslå en handlingsplan?

1.Smid faren ud ud ud af dit liv for altid!!

2. Sæt ham på som faderen så du kan få de penge til dit barn du er berettiget til!!!

3. I gang med at læse en heeeel masse bøger om graviditet og børn (er lidt misundelig, ville da ønske det var mig der skulle sidde og hygge med en bog og hånden på mavsen)

Anmeld

7. april 2009

christinam

Rosa skriver:

Rigtig godt at du har købt dem, Lille Ny!!! Det er ihvertfald et skridt i den rigtige retning!! Må man være flabet og foreslå en handlingsplan?

1.Smid faren ud ud ud af dit liv for altid!!

2. Sæt ham på som faderen så du kan få de penge til dit barn du er berettiget til!!!

3. I gang med at læse en heeeel masse bøger om graviditet og børn (er lidt misundelig, ville da ønske det var mig der skulle sidde og hygge med en bog og hånden på mavsen)

hehe skal æde 4 piller om dagen , hader piller men må jeg bide i miig og faren er ude , har sagt til ham idag jeg ikk gider hans ha ha ha ha hele tiden og han ved godt nu han bliver skrevet på og læster også såmeget jeg kan jeg sys det en dejlig følse og være gravid jeg er på vej ind i uge 12 er 11#1 idag

Anmeld

7. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
den lille ny skriver:

hehe skal æde 4 piller om dagen , hader piller men må jeg bide i miig og faren er ude , har sagt til ham idag jeg ikk gider hans ha ha ha ha hele tiden og han ved godt nu han bliver skrevet på og læster også såmeget jeg kan jeg sys det en dejlig følse og være gravid jeg er på vej ind i uge 12 er 11#1 idag

Jamen så er du jo rigtig godt på vej Held og lykke med den lille!

Monica - som er liiidt misundelig...

Anmeld

7. april 2009

christinam

mange tak prøver du og blive da??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.