Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fejrer bare lige min 11+1 dag idag.. Det går den rigtige vej
Helt underligt ikke at have været til scanning i fredags så jeg kan følge det lille liv.. men min gyn har påskeferie.. Så jeg må vente til nf d 11/4 ...
Men er bare så glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Fejrer bare lige min 11+1 dag idag.. Det går den rigtige vej Helt underligt ikke at have været til scanning i fredags så jeg kan følge det lille liv.. men min gyn har påskeferie.. Så jeg må vente til nf d 11/4 ... Men er bare så glad
juhuuu det er bare så lækkert for jer altsåEr så glad på jeres vegne. Det skal nok lykkedes denne gang, det er jeg helt sikker på.Glæder mig til at høre om din nf og se billeder af den lille
Kruse90 skriver: juhuuu det er bare så lækkert for jer altsåEr så glad på jeres vegne. Det skal nok lykkedes denne gang, det er jeg helt sikker på.Glæder mig til at høre om din nf og se billeder af den lille
Tusind tak Jae det bliver så lækkert for os.. Ja det vildt jeg allerede er 11+1 , så det hele er jo lige om lidt.. og ekstra bonus har jeg 7,9,13 ikke pletblødt siden sidste lørdag Bebs ved sikkert den ikke skal lave numre med mor, nu hvor gyn holder påskeferie hehe
Hvor er det skønt
Der er jo heldigvis ikke så længe til d. 11. (ved godt at det føles som en evighed), og så vil du blive rigtig overrakset over, hvor meget den lille er vokset
Nessie skriver: Hvor er det skønt Der er jo heldigvis ikke så længe til d. 11. (ved godt at det føles som en evighed), og så vil du blive rigtig overrakset over, hvor meget den lille er vokset
det tror jeg også jeg bliver.. og så bliver det helt underligt de scanner mig uden på maven i stedet for indeni ... Det bliver mere virkeligt for mig, så kan man også se det er en Baby i al fald..
Camillos skriver: det tror jeg også jeg bliver.. og så bliver det helt underligt de scanner mig uden på maven i stedet for indeni ... Det bliver mere virkeligt for mig, så kan man også se det er en Baby i al fald..
Det er så fantastisk at se den lille, uanset skanningsmåde og størrelse
Er din mave begyndt at vokse?
Nessie skriver: Det er så fantastisk at se den lille, uanset skanningsmåde og størrelse Er din mave begyndt at vokse?
Jeg føler mig meget oppustet på hele maven faktisk.. men synes bare det er tidligt at få mave ?
Men ja.. mine bukser strammer lidt og sådan...
Camillos skriver: Jeg føler mig meget oppustet på hele maven faktisk.. men synes bare det er tidligt at få mave ? Men ja.. mine bukser strammer lidt og sådan...
Hvor skønt
Med Daniel var jeg kun i uge 10, da en kollega bemærkede, at det var en fin rund gravid-mave jeg nu havde fået Skal så lige siges at de alle havde fulgt med i vores behandling, så det var bestemt ingen hemmelighed at jeg var blevet gravid igen
Nessie skriver: Hvor skønt Med Daniel var jeg kun i uge 10, da en kollega bemærkede, at det var en fin rund gravid-mave jeg nu havde fået Skal så lige siges at de alle havde fulgt med i vores behandling, så det var bestemt ingen hemmelighed at jeg var blevet gravid igen
Okay.. ja synes bare det virker vildt det går så stærkt .. er bare bange for jeg går og er blevet småtyk så trækken maven ind.. selvom det er umuligt.. hehe
Okay .. så kan det jo godt være det er bebs der er begyndt at vise sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128