Weeeeeee.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Camillos

Fejrer bare lige min 11+1 dag idag.. Det går den rigtige vej  

Helt underligt ikke at have været til scanning i fredags så jeg kan følge det lille liv.. men min gyn har påskeferie.. Så jeg må vente til  nf d 11/4 ... 

Men er bare så glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Kruse90

Camillos skriver:

Fejrer bare lige min 11+1 dag idag.. Det går den rigtige vej  

Helt underligt ikke at have været til scanning i fredags så jeg kan følge det lille liv.. men min gyn har påskeferie.. Så jeg må vente til  nf d 11/4 ... 

Men er bare så glad

juhuuu det er bare så lækkert for jer altså
Er så glad på jeres vegne. Det skal nok lykkedes denne gang, det er jeg helt sikker på.

Glæder mig til at høre om din nf og se billeder af den lille

Anmeld

2. april 2012

Camillos

Kruse90 skriver:

juhuuu det er bare så lækkert for jer altså
Er så glad på jeres vegne. Det skal nok lykkedes denne gang, det er jeg helt sikker på.

Glæder mig til at høre om din nf og se billeder af den lille

Tusind tak Jae det bliver så lækkert for os.. Ja det vildt jeg allerede er 11+1 , så det hele er jo lige om lidt.. og ekstra bonus har jeg 7,9,13 ikke pletblødt siden sidste lørdag Bebs ved sikkert den ikke skal lave numre med mor, nu hvor gyn holder påskeferie hehe 

Anmeld

2. april 2012

Nessie

Hvor er det skønt

Der er jo heldigvis ikke så længe til d. 11. (ved godt at det føles som en evighed), og så vil du blive rigtig overrakset over, hvor meget den lille er vokset

Anmeld

2. april 2012

Camillos

Nessie skriver:

Hvor er det skønt

Der er jo heldigvis ikke så længe til d. 11. (ved godt at det føles som en evighed), og så vil du blive rigtig overrakset over, hvor meget den lille er vokset

det tror jeg også jeg bliver.. og så bliver det helt underligt de scanner mig uden på maven  i stedet for indeni ... Det bliver mere virkeligt for mig, så kan man også se det er en Baby i al fald..  

Anmeld

2. april 2012

Nessie

Camillos skriver:

det tror jeg også jeg bliver.. og så bliver det helt underligt de scanner mig uden på maven  i stedet for indeni ... Det bliver mere virkeligt for mig, så kan man også se det er en Baby i al fald..  

Det er så fantastisk at se den lille, uanset skanningsmåde og størrelse

Er din mave begyndt at vokse?

Anmeld

2. april 2012

Camillos

Nessie skriver:

Det er så fantastisk at se den lille, uanset skanningsmåde og størrelse

Er din mave begyndt at vokse?

Jeg føler mig meget oppustet på hele maven faktisk.. men synes bare det er tidligt at få mave ? 

Men ja.. mine bukser strammer lidt og sådan...

Anmeld

2. april 2012

Nessie

Camillos skriver:

Jeg føler mig meget oppustet på hele maven faktisk.. men synes bare det er tidligt at få mave ? 

Men ja.. mine bukser strammer lidt og sådan...

Hvor skønt

Med Daniel var jeg kun i uge 10, da en kollega bemærkede, at det var en fin rund gravid-mave jeg nu havde fået  Skal så lige siges at de alle havde fulgt med i vores behandling, så det var bestemt ingen hemmelighed at jeg var blevet gravid igen

Anmeld

2. april 2012

Frk-Lotusblomst

Yay hvor dejligt..
Der er jo ikke spor længe til d. 11. Nu er det snart påske, så har "alle" fri og tiden går stærkt.. Og så er det jo pludselig onsdag d. 11.

Anmeld

2. april 2012

Camillos

Nessie skriver:

Hvor skønt

Med Daniel var jeg kun i uge 10, da en kollega bemærkede, at det var en fin rund gravid-mave jeg nu havde fået  Skal så lige siges at de alle havde fulgt med i vores behandling, så det var bestemt ingen hemmelighed at jeg var blevet gravid igen

Okay.. ja synes bare det virker vildt det går så stærkt .. er bare bange for jeg går og er blevet småtyk så trækken maven ind.. selvom  det er umuligt.. hehe

Okay .. så kan det jo godt være det er bebs der er begyndt at vise sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.