Maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. april 2012

SD

ja skal der være aktivitet, så lad der være aktivitet

Jeg er kun 5+6 idag men NØJ min mave er oppustet. Det er heeeeeeeeeelt vildt. Vidste man ikke bedre så ville man tro jeg var en 20-25 uger henne. Har lidt rigelig på sidebenene og måske derfor der er mere at puste op?

Oplevede det slet ik dengang jeg ventede min søn. Men jeg  vejede en del mindre dengang og havde stort set ingen fedt på maven, så måske er det det der er forskellen.

Hvordan ser jeres VOM ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Tildes mor

SD skriver:

Jeg er kun 5+6 idag men NØJ min mave er oppustet. Det er heeeeeeeeeelt vildt. Vidste man ikke bedre så ville man tro jeg var en 20-25 uger henne. Har lidt rigelig på sidebenene og måske derfor der er mere at puste op?

Oplevede det slet ik dengang jeg ventede min søn. Men jeg  vejede en del mindre dengang og havde stort set ingen fedt på maven, så måske er det det der er forskellen.

jeg tror jeg har slugt Tildes fodbold 

- Det fik jeg så sandelig også afvide da jeg var inde i byen i lørdags med Tilde, vi mødte flere af mødrene nede fra Tildes børnehave og de spurgte ALLE sammen om jeg ikke var en 20 uger henne, så måtte jeg jo pænt sige at jeg kun var 7+ 

Og deres reaktion var noget ala:  "det er løgn"

... nej, det er bare trillinger 

Anmeld

3. april 2012

TWT

SD skriver:

Jeg var også meget oppustet, men det er jeg ikke mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.