Tildes mor skriver:
Hovsa, jeg har været lidt fraværende de sidste mange dage 
De har aldrig fundet ud af hvorfor jeg blødte nej, men de har faktisk mistanker om at der måske har været 4!!! (TAK MODER NATUR FOR AT HAVE HJULPET MIG HVIS DETTE ER TILFÆLDET!!)
Men jeg er kommet hjem, var hjemme omkring middag i fredags og så var det et smut hjem til svigermekanikken og fortælle dem om Rip,rap og rup 
Er ikke blevet scannet mere, men skal til scanning på torsdag og så hver anden uge den næste lange tid, og hvis der opstår flere komplikationer bliver det hver uge!
Nårrr ja, og så var jeg ved lægen idag .. som var igår siden det nu er så sent, hvilket gik super godt selvom han rådede mig til forsterreduktion - men det kommer altså bare ikke på tale her, godt nok har jeg tænkt tanken .. men nej.
Hvordan går det dig? 
Altså den mest logiske tanke jeg får er også at der har været 4 unger derinde
crazy!!!
Jeg kan godt forstå du ikke vil igennem en foster reduktion. For søøøøren altså. Det er jo et MIRAKEL går går med i maven. Du kender de risici der er ved at skulle bærer tre, og du ved at du nok kommer til at tilbringe de første måneder af babyernes liv på sygehuset, fordi de kommer før tid. Men det kan man sgu også kommer ud for, selvom der kun er én i maven du!! Du skal nok klare den. Du er så positiv omkring der, og det er jeg sikker på hjælper din krop til en bedre graviditet.
Og altså - den der fodbold - den vil jeg se. Du er nød til at flashe mave billede MINDST en gang om ugen.... vil seeeeee!!!!!!
Her går alt stille og roligt. er 6+0 idag - endnu en milepæl! Kun 14 dage til TS nu. Glæder mig SINDSYGT. Er mere rolig nu, efter jeg er holdt md at være total meget aktiv på min-mave. Fik total panik tankegang, af at læse om alle dem der mister eller var panikken for det. Det smiter sgu det lort og det har jeg ikke brug for. Så jeg kigger lidt ned - undgår at læse "øv-indlægene". Det hjælper og jeg tror på det nu. Alt føler godt og helt perfekt.
Det blir spændende med scanningen på torsdag. Det er da lidt af en gode, sådan at få lov at kigge til dem hele tiden 
Kram og tanker