Skæreost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2009

finkedinke

Herhjemme er det en snak vi har HVER weekend. Jeg kan slet ikke skære en ost uden at ødelægge den og manden der slet ikke spiser ost skal absolut kommentere det og ender med at skære osten for mig.
Men på den anden side er det vel samme sag som at han ikke vasker tøj fordi han påstår ikke at kunne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2009

Tynen

OMG!! Her kom det fede indlæg!

Jeg KAN ikke skære ost uden at jeg virkelig ødelægger den.. Og ikke bare lidt, men sådan rigtig ucharmerende meget.
Den buer big time og den ene kant bliver fuldstændig flået fra hinanden når jeg prøver at opretholde den tiltænkte "lige" kant.. Arhmen..

Det er en evig diskution herhjemme og min kæreste vil ikke have at jeg skærer ost mere!

Anmeld

7. april 2009

Miamaja

SØS skriver:

Øhh... Hvad mener du??

Line - som ELSKER ost !

jep jep EEElsker osse ost - tror det er noget med os danskere. amerikanerne er ikke saa ostetossede som jeg

suuuuuper skont profil billede iovrigt

Anmeld

7. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Der burde være en ordning hvor alle os stakkels ikke-oste-skærende mennesker kan aflevere resterne. Så ku man indføre en slags pant-ordning for ost.

Anmeld

7. april 2009

ivfmarie

Jeg har valgt at se "månen" som en chance for at skære osten til, og hapse tilskæringsresterne uden brød.. hihi.. som en tyv i natten...

Marie - osteelsker, og i øvrigt også ganske stor fan af dette muntre indlæg

Anmeld

7. april 2009

Pia.

RikkeØ skriver:

Jeg er såmænd også vild med ost

Men, kan ikke rigtig undgå at den buer indad på midten. Hvis du forstår.

Så det blev jeg bare lige lidt frustreret over ude i køkkenet før

He He.... sådan skal en rigtig ost se ud... elsker ost... og den skal ligne en vugge

Knus oste-elsker-Pia.

Anmeld

7. april 2009

stumpen-89

Hehe.. min mor plejer at synge, "I en lille båd, der gynger, sidder jeg og synger" .. Hun Hader os når min far har været i osten.. Her hos mig, køber jeg bare en bakke hvor den er skåret..

Anmeld

7. april 2009

Miamaja

stumpen-89 skriver:

Hehe.. min mor plejer at synge, "I en lille båd, der gynger, sidder jeg og synger" .. Hun Hader os når min far har været i osten.. Her hos mig, køber jeg bare en bakke hvor den er skåret..

nej nej ikke bakke ost ! det smager da ikke lige saa godt synes jeg

jeg er enormt go' til det med at skaere osten og naar den bliver for buet saa retter jeg kanterne til med en skarp kniv, for helt buet kan jeg IKKE lide den.

suk suk.. jeg savner de go'e danske mellem staerke skaere oste .. ala riberhus og klovborg ost DET kan man bare ikke faa i usa. OV!

Man kan godt faa den med koen, men den er for fed og borne mild til min smag. nae en ost skal sgu smage af lidt. ikke for meget men bid i skal der vaere!!

Anmeld

7. april 2009

Miamaja

ahhh riberhus jeg savner at saette taenderne i digRiberhus® ML 45+ m/u kommen

Anmeld

8. april 2009

stumpen-89

Miamaja skriver:

ahhh riberhus jeg savner at saette taenderne i digRiberhus® ML 45+ m/u kommen

Hehe, så må vi jo sende en til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.