Efter knap 4 mdr. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Muffin_girl

TbCp skriver:

Det er heldigvis ikke noget han har kunne mærke, det væreste har været når forbindingen skulle skiftes omkring det, det har han hadet.

Sådan en bette mand .. Han er sku sej .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

bullerbassen

Har jævnligt fuld med på din blog, hvor FANTASTISK I er udskrevet nu. Seje Mikkel  

STORT tillykke med det sidste skridt 

Anmeld

2. april 2012

MariaJ

Hvor er det fantastisk . Selvom jeg bare har fulgt jeres historie fra sidelinien, gør det mig virkelig glad at høre at I endelig får lov til at komme hjem - rigtigt.

Maria

Anmeld

3. april 2012

eliasogmor

hvor meget medicin skal han have nu??? og "fejler " han noget ?? hvad siger storesøster er hun glad??

Anmeld

3. april 2012

TbCp

Nessie skriver:

Din blog og updates berører mig altid dybt, og jeg kan sagtens forstå alle de følelser I tumler med. Det har været en virkelig svær og hård tid at komme igennem.

Men nu ser det jo ud til at lille mirakel.Mikkel er på den helt rette kurs, og virkelig er ved at blive stor og stærk, og det er helt fantastisk at følge med fra sidelinien, og glæde sig over alle fremskridtene, og at I nu ENDELIG er blevet sluppet fri, og kan begynde at være en rigtig familie på fire under samme tag.

Tillykke med udskrivelsen, og et stort kram til Mikkel for at være sådan en sej lille gut

1000 tak og ja, han er virkelig en sej gut

Anmeld

3. april 2012

TbCp

bullerbassen skriver:

Har jævnligt fuld med på din blog, hvor FANTASTISK I er udskrevet nu. Seje Mikkel  

STORT tillykke med det sidste skridt 

1000 tak

Anmeld

3. april 2012

TbCp

MariaJ skriver:

Hvor er det fantastisk . Selvom jeg bare har fulgt jeres historie fra sidelinien, gør det mig virkelig glad at høre at I endelig får lov til at komme hjem - rigtigt.

Maria

1000 tak

Anmeld

3. april 2012

TbCp

eliasogmor skriver:

hvor meget medicin skal han have nu??? og "fejler " han noget ?? hvad siger storesøster er hun glad??

Han får medicin 3 gange om dagen, men det er oralt, så jeg kan selv give ham det.

Mikkel mangler jo halvdelen af sine tarme og har derfor det der hedder korttarmssyndrom, det er så det vi nok skal kæmpe med fremover. Han kan have svært ved at optage nok næring, så han bliver nok aldrig et tykt barn

Samtidig er han jo født 2 mdr. for tidligt, så der kan også komme nogle problemer pga det.

Derudover fejler han ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.