Ondt i hælen........?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Tidligere i dag begyndte jeg at få lidt ondt i hælen, bare lidt ømt, ikke noget at tude over.

Men nu er det begyndt at brede sig til resten af foden og det gør virkelig ondt når jeg skal træde.

Er der nogle af jer der har oplevet det samme? Nogen der har nogle forslag til hvad det kan være?

Jeg har ikke trådt på noget eller gjort noget underligt med foden, det begyndte bare lige pludselig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej.

Tidligere i dag begyndte jeg at få lidt ondt i hælen, bare lidt ømt, ikke noget at tude over.

Men nu er det begyndt at brede sig til resten af foden og det gør virkelig ondt når jeg skal træde.

Er der nogle af jer der har oplevet det samme? Nogen der har nogle forslag til hvad det kan være?

Jeg har ikke trådt på noget eller gjort noget underligt med foden, det begyndte bare lige pludselig.

Det kan evt være en hælspore? Er der noget at se ? 

Anmeld

2. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hej.

Lyder som en kraftig forstuvning, som vil tage op til 1 uge, før det bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.