Ja så skete det igen for 2. gang :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.845 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2012

lillemusen10

Vi troede 2. gang skulle være lykkens gang for os, men også denne gang endte graviditeten i en tidlig SA  

Jeg har ingen problemer med at blive gravid, men hvor er det bare træls, at jeg ikke kan holde på det! Min gænykolog siger, at det skal ske en gang til før jeg bliver henvist til OUH.... men håber godt nok ikke det sker igen. Måske vi er heldige at 3. gang bliver lykkens gang. Men ønsker ikke at prøve mere lige nu. Er alt for psykisk påvirket og er blevet ren sortseer efter 2 spontane aborter lige efter hinanden... De sidste 2-3 mdr. har været en forfærdelig rutschetur. Nu er det tid til at restituere og forhåbentlig få modet tilbage igen.

Andre gode råd til hvordan jeg kan blive mentalt og fysisk klar til en ny graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Muffin_girl

lillemusen10 skriver:

Vi troede 2. gang skulle være lykkens gang for os, men også denne gang endte graviditeten i en tidlig SA  

Jeg har ingen problemer med at blive gravid, men hvor er det bare træls, at jeg ikke kan holde på det! Min gænykolog siger, at det skal ske en gang til før jeg bliver henvist til OUH.... men håber godt nok ikke det sker igen. Måske vi er heldige at 3. gang bliver lykkens gang. Men ønsker ikke at prøve mere lige nu. Er alt for psykisk påvirket og er blevet ren sortseer efter 2 spontane aborter lige efter hinanden... De sidste 2-3 mdr. har været en forfærdelig rutschetur. Nu er det tid til at restituere og forhåbentlig få modet tilbage igen.

Andre gode råd til hvordan jeg kan blive mentalt og fysisk klar til en ny graviditet?

Anmeld

2. april 2012

Camillos

lillemusen10 skriver:

søde søde dig.. hvor langt var du henne ? 

det gør mig ondt... 

Du bliver aldrig menstalt indstillet på en ny graviditet, med 4 sa'er i baghånden kan jeg fortælle dig jeg er vild af bekymringer, og lever i frygt, her de første 12 uger. Er 11+1 uge idag. 

Det er lykken at blive gravid igen, men alle de tanker der farer rundt er bestemt ikke nemt.. 

Synes du skal lade dig selv være ked af det i noget tid. 

En forhåbentlig lille solstråle historie : Jeg har tabt 4 gange. Dette er 5 graviditet. Jeg har aldrig været længere henne end nu... Så jeg er sikker på det nok skal lykkes! 

fra en der ved hvordan du har det... 

Du er velkommen til at skrive Pb hvis du har brug for at komme af med dine tanker.. 

Anmeld

2. april 2012

Frk-Lotusblomst

Mange kram herfra..

Kan ikke give dig nogen råd til hvordan man restituere og blvier klar på en ny graviditet da jeg selv står i samme situation.
Vi ahr dog valgt at kører på igen efter et par måneder. Lige får at få det på afstand og få en hverdag op at køre igen. Det er svært skulle forholde sig til en ny graviditet og tro på det kommer til at lykkeds. MEN det er noget ejg er nødt til. - AT TRO PÅ DET!!!

Mange kram herfra. <3

Anmeld

3. april 2012

Nessie

Det er jeg ked af at høre

Har selv lige mistet for 3. gang, så ved godt hvordan du har det.

Det er kun tiden der kan hjælpe, og så må du sige til dig selv at det SKAL lykkes, og det VIL lykkes, men en pause vil under alle omstændigheder nok være godt for dig, så du kan komme lidt ovenpå igen

Anmeld

4. april 2012

lillemusen10

Tak piger. Man kan altid regne med et godt svar fra jer - I skal lige vide, at I er SÅ gode til at kommentere på alle tråde herinde

Jeg var 6 uger henne denne gang. Sidste gang var jeg 7 uger, så er ikke nået særligt langt. Denne gang viste jeg, at noget var galt, for jeg holdt øje med mine symptomer og de forsvandt for en uges tid siden, hvor jeg også havde lidt mavesmerter. HCG steg kun med meget lille interval, ikke nok til at det kunne udvikle sig til en normal graviditet. Sidste gang lagde jeg slet ikke mærke til noget.

Er dog glad for, at min krop selv kan skille sig af med det og at det ikke har været nødvendigt med medicin...

Er der nogle af jer, der er blevet henvist til udredning, eller skal I bare blive ved med at prøve til det lykkes (kan se nogle af jer har mistet over 3 gange)? ved godt , at det ikke er alle behandlinger der er bevist virker, men om ikke andet, kan det måske gøre noget for psyken, så det endelig lykkes?

Anmeld

7. maj 2012

Flowers

lillemusen10 skriver:

Jeg har selv haft 2 SA i træk og er nu gravid i uge 10+2. Det der holder mit håb oppe er, at jeg fik at vide af en læge, at risikoen for 2 SA i træk er 1:25, men at risikoen for 3, er 1:125. Men jeg lever også selv i frygt de her uger. så liv i uge 9+5, men er stadig skeptisk. held og lykke

Anmeld

8. maj 2012

lillemusen10

Flowers skriver:

Jeg har selv haft 2 SA i træk og er nu gravid i uge 10+2. Det der holder mit håb oppe er, at jeg fik at vide af en læge, at risikoen for 2 SA i træk er 1:25, men at risikoen for 3, er 1:125. Men jeg lever også selv i frygt de her uger. så liv i uge 9+5, men er stadig skeptisk. held og lykke

Tillykke med din graviditet - dejligt at du er nået så langt og at alt går som det skal. Jeg håber også meget det sker for mig næste gang. Det trænger vi til! Tak for statistikkerne... vi må håbe de holder stik og at risikoen for abort 3. gang er mindre!

Anmeld

9. maj 2012

DKTiha

Åh søde dig kender det alt for godt. Har været igennem 7 spontane aborter .. Første gang i uge 11 og de andre gange i uge 6-7 ved hvordan du har det og du skal være velkommen til at skrive privat hvis du ønsker dette stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.