Nf veloverstået:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Ønskebarnet12

Så var jeg til nf scanning og fik af vide at mine tal var 20758 hun sagde det rigtig godt, men er det rigtig godt? Har lagt mærke til i skriver jeres tal anderledes derfor:-p 

I min vandrejournal står der fostervand og der har hun skrevet ok. Er det godt eller dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Rockertand

Ønskebarnet12 skriver:

Så var jeg til nf scanning og fik af vide at mine tal var 20758 hun sagde det rigtig godt, men er det rigtig godt? Har lagt mærke til i skriver jeres tal anderledes derfor:-p 

I min vandrejournal står der fostervand og der har hun skrevet ok. Er det godt eller dårligt

Det hedder 1:20758 - og det er rigtigt godt 

Tillykke!

Anmeld

2. april 2012

Emily2012<3

Det er et sk*de godt tal.. 

Tillykke med en vellykket NF.. 

Anmeld

2. april 2012

ønskebørn74

Ønskebarnet12 skriver:

Og fostervandet er indenfor normalen.. Super godt.. Dejligt at høre det går så godt!!!!

Anmeld

2. april 2012

Ønskebarnet12

Rockertand skriver:

Det hedder 1:20758 - og det er rigtigt godt 

Tillykke!

Tusind tak er så lykkelig! Så fik jeg også terminen at vide, skal føde d.15 oktober:-)

Anmeld

2. april 2012

Ønskebarnet12

Emily2012<3 skriver:

Det er et sk*de godt tal.. 

Tillykke med en vellykket NF.. 

Tusind tusind tak:-) er en glad kommende mor!

Anmeld

2. april 2012

Ønskebarnet12

ønskebarn74 skriver:

Og fostervandet er indenfor normalen.. Super godt.. Dejligt at høre det går så godt!!!!

Tusind tAk!! Er så glad:-)

Anmeld

2. april 2012

Masig

Ønskebarnet12 skriver:

Hvis tallet er 299 eller lavere så er det noget skidt og så bliver man tilbudt yderligere undersøgelser for at tjekke for Downs Syndrom... Er tallet 300 eller derover anses det for at være lav risiko for downs og derfor bliver man ikke yderligere undersøgt... Så et tal på 20758 er super super godt

Andre skriver nok tallet som 1:20758 (hvis det er sådan du har set det?).. Det betyder bare at ud af 20758 tilfælde er der én der har downs....

Så tag det helt roligt, det lader til dit barn er sundt og raskt

Anmeld

2. april 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Tusind tusind tak:-) er en glad kommende mor!

uha tillykke med det  

Skal selv føde 21/10-12.. så vi er tæt på hinanden  

Hvor langt var du til Nf? Jeg er 12+4 i næste uge når jeg skal 

Anmeld

2. april 2012

Ønskebarnet12

Masig skriver:

Hvis tallet er 299 eller lavere så er det noget skidt og så bliver man tilbudt yderligere undersøgelser for at tjekke for Downs Syndrom... Er tallet 300 eller derover anses det for at være lav risiko for downs og derfor bliver man ikke yderligere undersøgt... Så et tal på 20758 er super super godt

Andre skriver nok tallet som 1:20758 (hvis det er sådan du har set det?).. Det betyder bare at ud af 20758 tilfælde er der én der har downs....

Så tag det helt roligt, det lader til dit barn er sundt og raskt

Tusind tak!:-) ja det var sådan jeg havde set folk havde skrevet det!:-) er så glad og lykkelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.