Wow, Ditte! Jeg er totalt imponeret over det sprog der!!

Så langt er vi slet slet ikke! Det er bare SÅ sejt! Men jeg hørte jo, han sagde traktor, da vi mødtes i City Syd - og bare det ene lille ord, var jeg imponeret over der!
Og så kan han bare så mange flere....!
Fedt, at Mikkel og dig har fået jer en snak - det hjælper altså bare helt vildt ind imellem lige at få vendt det hele.
Pt. er vi også inde i en periode, hvor jeg næsten har glemt, hvordan man er kærester!

Det hele går op i børn og hus, men det bliver forhåbentligt bedre, når vi er flyttet og der kommer mere ro på. Det hjælper så heller ikke, at Ida ikke vil sove i sin seng, og derfor nærmest permanent indtager pladsen imellem os!
Men så bliver det jo også snart sommerferie, og så er der ikke længe, til jeg går på barsel igen!
Det må da give lidt overskud!

Om ikke andet glæder jeg mig i hvert fald helt vildt, til vores forlængede weekend sammen med børnene i Seawest imorgen!
Det giver også lige en pause fra det hele.
Du er bare rigtig god til at få taget billeder - jeg er virkelig blevet dårlig til det. Der kan godt gå uger mellem jeg får taget billeder nu, hvor jeg før nærmest fyldte kameraet dagligt!

Og fedt du er ved at være færdig!
Så krydser jeg fingre for, at drømmejobbet venter lige om hjørnet!
OG en tur til Paris!

Anmeld