Update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

DK

Tak tak! Jamen jeg ved ikke hvorfor Richard er så hurtigt ude med det snakken. Kirstine var altså næsten 2 år før hun sagde så meget som han gør nu. Jeg ved ikke om det er fordi vi har brugt det der babytegnsprog? Det skulle fremme ungernes sprog (altså ud over tegnene). Men det kan også være at det bare er fordi Kirstine og jeg knævrer uafbrudt, så han derfor hører en masse snak hele tiden. Det kan også være det er fordi han er et snakkehoved som sin mor Jeg skal prøve at se om jeg kan fange det på video og lægge herind (Ik, Eva?).

Nå, mht opgaven har jeg rettet og flyttet afsnit og skrevet løs, og mangler nu kun een sammenfatning/delkonklusion (den sværeste) og så den endelige konklusion, som jeg tænker bare skal være alle sammenfatningerne/delkonklusionerne samlet (sådan nogenlunde, ikke?). Der må jo ikke stå noget nyt i konklusionen, men jo bare være en opsummering af hvad jeg er kommet frem til i opgaven, og det skal jo så helst være svaret på problemformuleringen.  Til Anne: Tusind tak for at du tilbyder at hjælpe med kommaer, det er MEGET sødt af dig. Men heldigvis har Mikkels fætter der er dansklærer tilbudt at rette det hele. Jeg har faktisk lovet ham at sende det i aften så han har påsken til at rette. Så inden i dag onsdag kl. 23.55 (altså det er vel stadig aften så?) så burde/skulle jeg være færdig med det hele. Pyhh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

DK

ulleby skriver:

Tillykke med afleveret special - det skal du nok klare til UG som alt andet!!!!

Hatten af for update og ærlighed omkring forholdet Kender det - tror vi skal ahve hul på vores snart ellers går det meget op i twins, rengøring, jobsøgning osv....

Hvor er det super med Richard - han bliver så stor både på ben og med ord!!! SNYDDDDDD 

Pas på dig selv og håber du/i får en kanon fest - og forhåbentlig en skøn gave fra din gemal. 

Ps. mon jeg så dig i Hals i weekenden Der var vi også 

Det kan da godt være at du så mig? Jeg var der i alt fald. Mine forældre bor på Mercurvej i Bisnap krat? Hvad lavede du på de kanter?

Anmeld

4. april 2012

ulleby

DK skriver:

Det kan da godt være at du så mig? Jeg var der i alt fald. Mine forældre bor på Mercurvej i Bisnap krat? Hvad lavede du på de kanter?

Bor i Ulsted ikke langt fra - men vi var en tur på havnen 

Anmeld

4. april 2012

DK

ulleby skriver:

Bor i Ulsted ikke langt fra - men vi var en tur på havnen 

Ahhh deraf Ulleby? Vi var vist ikke på havnen, men alle billederne i skoven/havet er taget ved Bisnap krat. Ihh jeg må da lige kigge lidt efter twin-mom næste gang jeg promonerer i Hals

Anmeld

4. april 2012

ulleby

DK skriver:

Ahhh deraf Ulleby? Vi var vist ikke på havnen, men alle billederne i skoven/havet er taget ved Bisnap krat. Ihh jeg må da lige kigge lidt efter twin-mom næste gang jeg promonerer i Hals

Jeps Ulsted aka Ulleby - syntes Ulsted lyder for bonderøvsagtigt så prøver at gøre det lidt hipt 

Jeps  twins vognen er ikke sådan at overse og is/pandekage skal der jo til - om ikke andet så til moderen og det er bedst på Rasmus

Anmeld

4. april 2012

DK

ulleby skriver:

Jeps Ulsted aka Ulleby - syntes Ulsted lyder for bonderøvsagtigt så prøver at gøre det lidt hipt 

Jeps  twins vognen er ikke sådan at overse og is/pandekage skal der jo til - om ikke andet så til moderen og det er bedst på Rasmus

Enig! Pandekager med det hele (altså af det søde, ikke) er MEGA gode nede ved havnen. Desværre kan min mor ikke rigtigt lide pandekager (!!) og Kirstine kan slet ikke lide dem (!!!!) så vi kommer der sjældent...  Og jeg der elsker pandekager!! Især de kæmpe enormt store på Rasmus Klump's med chokoladesauce, mandelsplitter og soft ice!

Anmeld

4. april 2012

ulleby

DK skriver:

Enig! Pandekager med det hele (altså af det søde, ikke) er MEGA gode nede ved havnen. Desværre kan min mor ikke rigtigt lide pandekager (!!) og Kirstine kan slet ikke lide dem (!!!!) så vi kommer der sjældent...  Og jeg der elsker pandekager!! Især de kæmpe enormt store på Rasmus Klump's med chokoladesauce, mandelsplitter og soft ice!

Total mega fejl i opdragelse ikke at kunne lide det - den med nougat sovs, nødder og banan og et touch of is !!!! Fik frokost der nede den anden dag - mad pandekagerne er heller ikke dumme 

Anmeld

4. april 2012

piadas

Wow, Ditte! Jeg er totalt imponeret over det sprog der!!

Så langt er vi slet slet ikke! Det er bare SÅ sejt! Men jeg hørte jo, han sagde traktor, da vi mødtes i City Syd - og bare det ene lille ord, var jeg imponeret over der! Og så kan han bare så mange flere....!

Fedt, at Mikkel og dig har fået jer en snak - det hjælper altså bare helt vildt ind imellem lige at få vendt det hele.

Pt. er vi også inde i en periode, hvor jeg næsten har glemt, hvordan man er kærester! Det hele går op i børn og hus, men det bliver forhåbentligt bedre, når vi er flyttet og der kommer mere ro på. Det hjælper så heller ikke, at Ida ikke vil sove i sin seng, og derfor nærmest permanent indtager pladsen imellem os!  Men så bliver det jo også snart sommerferie, og så er der ikke længe, til jeg går på barsel igen! Det må da give lidt overskud!

Om ikke andet glæder jeg mig i hvert fald helt vildt, til vores forlængede weekend sammen med børnene i Seawest imorgen! Det giver også lige en pause fra det hele.

Du er bare rigtig god til at få taget billeder - jeg er virkelig blevet dårlig til det. Der kan godt gå uger mellem jeg får taget billeder nu, hvor jeg før nærmest fyldte kameraet dagligt!

Og fedt du er ved at være færdig! Så krydser jeg fingre for, at drømmejobbet venter lige om hjørnet! OG en tur til Paris!

Anmeld

5. april 2012

DK

Weee.... 142.865 anslag og I'm done!! Alle 55,5 sider er klar til at få rettet kommaer, og vi må ikke håbe han vil have alt for mange med, for så er der ikke plads

Kan det blive bedre? Helt sikkert.

Men er jeg færdig med det jeg "skal"? JAAAA!!!

Så er det en uge tilbage til at læse det hele igen og igen og måske rette lidt til hist og pist, tilføje til, fjerne lidt. Men overall... IM DONE Det blev muligvis en smule over onsdag aften, men helt ærligt whos counting... går ærlig talt heller ikke ud fra at Jacob var gået igang med kommaerne kl. 23.30 onsdag alligevel.

Så status pt: har lyst til at hoppe og danse til denne her, men det går nok ikke med de to mænd i mit liv der ligger og sover ovenpå. Jeg vil bare høre den indeni i stedet

http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c 

Anmeld

5. april 2012

DK

piadas skriver:

Wow, Ditte! Jeg er totalt imponeret over det sprog der!!

Så langt er vi slet slet ikke! Det er bare SÅ sejt! Men jeg hørte jo, han sagde traktor, da vi mødtes i City Syd - og bare det ene lille ord, var jeg imponeret over der! Og så kan han bare så mange flere....!

Fedt, at Mikkel og dig har fået jer en snak - det hjælper altså bare helt vildt ind imellem lige at få vendt det hele.

Pt. er vi også inde i en periode, hvor jeg næsten har glemt, hvordan man er kærester! Det hele går op i børn og hus, men det bliver forhåbentligt bedre, når vi er flyttet og der kommer mere ro på. Det hjælper så heller ikke, at Ida ikke vil sove i sin seng, og derfor nærmest permanent indtager pladsen imellem os!  Men så bliver det jo også snart sommerferie, og så er der ikke længe, til jeg går på barsel igen! Det må da give lidt overskud!

Om ikke andet glæder jeg mig i hvert fald helt vildt, til vores forlængede weekend sammen med børnene i Seawest imorgen! Det giver også lige en pause fra det hele.

Du er bare rigtig god til at få taget billeder - jeg er virkelig blevet dårlig til det. Der kan godt gå uger mellem jeg får taget billeder nu, hvor jeg før nærmest fyldte kameraet dagligt!

Og fedt du er ved at være færdig! Så krydser jeg fingre for, at drømmejobbet venter lige om hjørnet! OG en tur til Paris!

Ihh jeg ved ikke engang om Mikkel rigtig opdagede at vi var stoppet med kæresteriet. Det er vist mest mig der går og mukker når det ikke kærlighedstoget ikke kører derudaf på rustfrie skinner. Men ja, bare at sætte ord på det og tale om det og at vi begger anerkendte det har allerede hjulpet så meget! baby i sengen er klart ikke en fordel, godt for jer at det nye lækre hus snart er klar

Godt du hørte ham sige traktor så folk ikke tror det er blær det hele! Altså alle ord er jo sagt som en 1 årig kan. Han taler ikke rigsdansk endnu. Men det er da ord der kommer ud af hans mund. Men det kan du jo selv høre mere til d. 21 (eller er det d. 22?) Søndag i alt fald Bare vent, af og til ønsker vi det her hjemme hos os:  

Nå, nu må jeg vist op og sove. Idet jeg pt er færdig har jeg nemlig fortjent at deltage i familiepåskefrokoster både i morgen og fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.