Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chraz skriver: okay. Jeg tænker lige
okay. Jeg tænker lige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pris og str på billede 9 +17
løkkeled skriver: Er bange for at kjolerne og dragt bliver for små, kunne du være interesseret i at bytte jeans med disse sandaler str 39?
Er bange for at kjolerne og dragt bliver for små, kunne du være interesseret i at bytte jeans med disse sandaler str 39?
wow de er fede
Pris og str på .
billede 7
billede 10
billede 13
billede 20
Maja88 skriver: pris og str på billede 9 +17
Månsson skriver: Buksedragten er en str L prisen er 150,- Den er så lækker måtte eje den men var for tyk til at lukke denKjolen er en 38 prisen er 50,-Begge priser uden porto
Buksedragten er en str L prisen er 150,- Den er så lækker måtte eje den men var for tyk til at lukke denKjolen er en 38 prisen er 50,-Begge priser uden porto
så den er lille af at være en str L???
jeg er en pige med former...
Spørg endelig efter mærke, str og prisJeg er til at handle med
Nu ved jeg ikke om det er blevet solgt, men har lige et spørgsmål..Billede nr. 22 (blazer) Er den sort og hvor kort er den, str. og pris ? Billede nr. 23 (bukser) Er de sorte? Det er lidt svært at se på billedet nemlig. Og hvad str. og pris ? Billede nr. 26 (sort/hvid blomsterkjole) hvor lang er den, str. og pris ?
Billede nr. 29 (rød kjole) hvad str. er den ?
Mille83 skriver: Pris og str på . billede 7 billede 10 billede 13 billede 20
Maja88 skriver: så den er lille af at være en str L??? jeg er en pige med former...
Månsson skriver: Nej det syntes jeg ikke alt mit flæsk sidder bare lige på maven, ku godt lukke den men knapperne søgte om skilsmisse når det var
Nej det syntes jeg ikke alt mit flæsk sidder bare lige på maven, ku godt lukke den men knapperne søgte om skilsmisse når det var
hehe årgh er vild med... bliver altså nød til at have den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128