Diverse: Masser af tøj til mor max pris 50,-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. april 2012

L&V

Emily2012<3 skriver:

Okay.. Kan man måle på sin BH?

Hvad str BH bruger du?

Ja men tænker mere hvis du måler under brystet og ca 10 cm længere nede på din krop så ville det gi et fint indtryk for det er kun der båndet kan stramme alt andet er løst.. Brugte 85c ca da jeg ku passe den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

VNB

Månsson skriver:

Den er 39 hvis jeg måler lige over (ik rundt men det må jo være det dobbelte)

Okay synes du den er en stor eller lille str 36? Kan jeg evt se et billede hvor du har den på? 

Anmeld

17. april 2012

Emily2012<3

Månsson skriver:

Ja men tænker mere hvis du måler under brystet og ca 10 cm længere nede på din krop så ville det gi et fint indtryk for det er kun der båndet kan stramme alt andet er løst.. Brugte 85c ca da jeg ku passe den

har intet at måle med.. Det er det der er problemet..

Piiiv.. Kunne ellers godt bruge den til dåben i juli..

Anmeld

17. april 2012

L&V

VNB skriver:

Okay synes du den er en stor eller lille str 36? Kan jeg evt se et billede hvor du har den på? 

Den er meget alm 36 syntes jeg.. Havde den på så kort så har desværre ik et billede og kan ik komme i den

Anmeld

17. april 2012

L&V

Emily2012<3 skriver:

har intet at måle med.. Det er det der er problemet..

Piiiv.. Kunne ellers godt bruge den til dåben i juli..

Så er det ned i byen imorgen og købe et målebånd

Anmeld

18. april 2012

L&V

VNB skriver:

Var det noget

Anmeld

18. april 2012

VNB

Månsson skriver:

Var det noget

ja, men jeg er bare meget i tvivl om jeg kan passe den... og hvordan den sidder... det er kun nogle gange at jeg kan passe en 36 nemlig.. det kommer lidt an på faconen.

min veninde kommer med et målebånd her i aften, så får jeg lige målt om jeg er max 80 cm rundt om brystet  og så skal jeg nok lige give dig besked tilbage  

Anmeld

18. april 2012

L&V

VNB skriver:

ja, men jeg er bare meget i tvivl om jeg kan passe den... og hvordan den sidder... det er kun nogle gange at jeg kan passe en 36 nemlig.. det kommer lidt an på faconen.

min veninde kommer med et målebånd her i aften, så får jeg lige målt om jeg er max 80 cm rundt om brystet  og så skal jeg nok lige give dig besked tilbage  

Det er bare super

Anmeld

18. april 2012

VNB

Månsson skriver:

Det er bare super

hej igen. 

Jeg er lige præcis 78 cm rundt om  hvis jeg tager en dyb indånding er jeg 80 ca. så mon ikk det lige går... 

hvad siger du til 200 kr inkl porto for de 2 kjoler? Toppen bliver vist for stor desværre så den springer jeg fra igen... 

Anmeld

18. april 2012

L&V

VNB skriver:

hej igen. 

Jeg er lige præcis 78 cm rundt om  hvis jeg tager en dyb indånding er jeg 80 ca. så mon ikk det lige går... 

hvad siger du til 200 kr inkl porto for de 2 kjoler? Toppen bliver vist for stor desværre så den springer jeg fra igen... 

Fedt fedt fedt 220,- så er porto delt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.