Anonym skriver:
Kære tøser
Er jeg den eneste, der tager aaalt for meget på her i starten? Den første 1½ uge tabte jeg mig lidt, men har på de sidste 4 uger (fra 4+6 til 8+6) taget 3 kg på. Og vægten fortsætter bare støt og roligt op ad... Samtidigt vokser maven også så jeg snart har meget svært ved ikke at vise jeg er gravid, - og vil gerne vente læænge endnu med at arbejdet får det at vide.
Jeg spiser sundt og motionerer stadig en del. Men pga. kvalme går jeg og småspiser frugt og knækbrød hele tiden. Og er stadig megasulten til måltiderne.
Er der andre end mig, der har haft dette problem? Og hvad gjorde I for at stoppe udviklingen?
Tak
Jeg tog 5 kg på nærmest fra den dag jeg fandt ud af jeg var gravid.
Jeg havde døgnkvalme de første 5 måneder, så gik også og småspiste hele tiden, det kunne være alt fra pølser til chokolade. Hvad jeg nu lige havde lyst til (det var meget forskelligt, eftersom min kvalme var storslem)
Jeg tog de 5 kg på, og så indtil jeg var i ca. 20 uge bevægede vægten sig ikke. Da jeg kom over de 20. uger begyndte jeg småt at tage på i vægt, i takt med baby voksede sig stor.
Jeg endte med at tage knap 17 kg på, og de sidste kom i 3. trimester.
Jeg passede på ingen måder på hvad jeg spiste, og pænt sagt spiste jeg som et svin
mængdemæssigt
Jeg dyrkede ikke motion som sådan, andet end jeg brugte min cykel som transportmiddel helt indtil jeg ugen jeg fødte. Har ikke bil, så det var ikke en mulighed, så mine ben og cykel var mit motion.
Anmeld