Seperationsfasen!!! Hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Sitrani

Hej damer..

Min datter på lidt over 9 mdr. gennemgår seperationsfasen for tiden, der er i hvert fald mange tegn på, at det er det..

- Hun vil op til mig, og ned igen hurtigt efter jeg har taget hende op, og så kravler hun videre, for så at ville tilbage til mig igen osv.

- Hun sover uroligt og dårligt om natten, og kan kun falde i søvn hvis jeg er hos hende, og har svært ved at falde i søvn når hun skal sove om dagen, som hun ellers har været supergod til.

- Hun ved ikke selv altid hvad hun vil, og uanset hvad vi gør, virker det ikke som om det er godt nok.

Til jer, som har haft børn der var på samme måde i 8 til 10 mdrs alderen - Hvor længe varede den periode? Og jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal give hende den tryghed hun lige nu har brug for, og som jeg også har lyst til at give hende, men er bange for at skabe en dårlig vane om aftenen når hun skal sove, og kun kan falde i søvn hvis hun holder mig i hånden..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

NessaXenia

Følger med.. Da vanessa på 10 1/2 måned stadig er i den fase og det bliver kun værrer

Anmeld

2. april 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
min søn på 10 mdr har lidt af det samme! har han haft over en måned nu, men det er heldigvis kun om dagen, han kravler op og ned af mig hele tiden og er jeg ude af syne bliver han virkelig ked! men er så glad for farmand også dur, så han tager over når han kommer hjem fra uddannelse. Det er ret hårdt med en klister baby som slet ikke kan klare sig alene i bare 5 min.

om natten har vi ingen problemer, men vi sover så også sammen med knægten, hvilket gør at han jo er op og ned af os hele natten, hvilket jeg altså tror afhjælper den fase meget.

Anmeld

2. april 2012

Sitrani

VanessaBaby skriver:

Følger med.. Da vanessa på 10 1/2 måned stadig er i den fase og det bliver kun værrer

Wow... håber da ikke det er noget der varer flere måneder - kan da ikke holde ud af tænke på, at hun skal starte i DP 1. maj, og så stadig være mor-syg Det ville da være synd for hende, at være hos en fremmed, når han allermest har brug for mig...... Men nu må vi se... det kan virkelig trække tænder ud!!!

Anmeld

2. april 2012

Sitrani

Fru Skovrup skriver:

min søn på 10 mdr har lidt af det samme! har han haft over en måned nu, men det er heldigvis kun om dagen, han kravler op og ned af mig hele tiden og er jeg ude af syne bliver han virkelig ked! men er så glad for farmand også dur, så han tager over når han kommer hjem fra uddannelse. Det er ret hårdt med en klister baby som slet ikke kan klare sig alene i bare 5 min.

om natten har vi ingen problemer, men vi sover så også sammen med knægten, hvilket gør at han jo er op og ned af os hele natten, hvilket jeg altså tror afhjælper den fase meget.

Okay... Men ja, når han så ligger hos jer, så får han jo masser af tryghed om natten.... Min datter ligger i sin egen seng, på eget værelse - eller rettere, vores soveværelse, og vi er så blevet smidt ind i stuen, fordi vi vækkede hende med vores "rumsteren rundt".. hehe..

Men jeg kan rende derind i tide og utide, fordi hun vil have at jeg skal være der Men heldigvis er det bare i periode...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.